Τρίτη 17 Ιουλίου 2018

ΣΤΕΡΝΟ ΑΝΤΙΟ ΣΤΟΝ 39ΧΡΟΝΟ ΓΙΑΤΡΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΡΟΥΜΠΑΚΑ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΛΕΥΚΑΔΑΣ: Καλό παράδεισο Βαγγέλη…

Καλό παράδεισο Βαγγέλη…
  Νεκρός από ανακοπή καρδιάς βρέθηκε γιατρός του Νοσοκομείου Λευκάδας
    Είχε εφημερία και δεν παρουσιάστηκε, κάτι που έβαλε σε υποψίες τους συναδέλφους του αφού ήταν συνεπής και πάντα στην ώρα του. Με συνδρομή κλειδαρά άνοιξαν το διαμέρισμα που διέμενε. Τον βρήκαν νεκρό στο κρεβάτι του.
     Ο Βαγγέλης είχε γίνει η ψυχή της χειρουργικής κλινικής στην Λευκάδα, την οποία αγάπησε με όλη του την ψυχή.
     Κάποτε τον ρώτησα που βρίσκει αυτήν την δύναμη και πως μπορεί τόσες πολλές ώρες να βρίσκεται στο πλευρό των ασθενών του.
     -Όταν με φώναξε ο διοικητής του Νοσοκομείου Λευκάδας για να εργαστώ στο Νοσοκομείο μου είπε, παιδί μου εγώ δεν ζητάω ούτε οδηγό, ούτε νοσοκόμο, ούτε διοικητικό, χρειάζομαι χειρουργό. Είσαι χειρουργός. χειρούργα. Αυτό κάνω.
  -Μα τα λεφτά που σου δίνουν είναι λίγα, συνέχισα.
  –Εγώ συμφώνησα ότι μου φτάνουν, απάντησε.

      Ένα χρόνο έκλεισε, ο Βαγγέλης στην Λευκάδα και η μοίρα του ήθελε να είναι κι ο τελευταίος της ζωής του. Ορφανός από τα οχτώ του αφού και ο πατέρας του είχε προδοθεί τότε από την καρδιά του, καμάρι της οικογένειας κατάφερε να σταθεί στα πόδια του και να τελειώσει την ιατρική δουλεύοντας παράλληλα με τις σπουδές του..............



   Πάντα πρόσχαρος και χαμογελαστός, έμπαινε στην χειρουργική κλινική και την πλημμύριζε με φως κι αισιοδοξία.
        Θερμά συλλυπητήρια στην μητέρα και στην αδελφή του, το καλό που πρόσφερε δίνοντας υγεία μεταξύ άλλων και της μητέρας μου αποτελεί αδιαμφισβήτητο εισιτήριο για τον παράδεισο.
Ωστόσο αφήνει πάντα πίσω ανοιχτό ένα μεγάλο ερώτημα: 
  -Γιατί πάντα τα θύματα τέτοιων ατυχιών είναι τα καλύτερα παιδιά.

Γιώργος Γαβρίλης

Πηγή: 
http://meganisinews.eu
http://aromalefkadas.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο