Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018

Προβληματισμός για τις επικίνδυνες βόλτες των παιδιών με ποδήλατα στον ΑΣΤΑΚΟ

Προβληματισμό και ανησυχία εκφράζει μια Μητέρα απο τον Αστακό, για τα παιδιά που οδηγούν απρόσεχτα ποδήλατο στους δρόμους της Πόλης. 
         Με ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook, γράφει:

       "Επειδή είμαι και εγώ μανούλα πλέον, θέλω να σταθώ σε 2 περιστατικά που μου έτυχαν χθες. Και τα 2 περιστατικά έχουν να κάνουν με παιδιά πάνω στα ποδήλατα τους, να περνούν τις διασταυρώσεις στους δρόμους του Αστακού χωρίς να κοιτάζουν αν έρχονται αυτοκίνητα. 
          Εννοείτε ότι όσοι οδηγάμε πρέπει να προσέχουμε αλλά δεν φτάνει μόνο να το κάνουν οι οδηγοί. Όπως είπα και πιο πάνω είμαι και εγώ μητέρα 2 παιδιών που αύριο μεθαύριο θα έχουν ποδήλατα αλλά τουλάχιστον να μάθουμε στα παιδιά μας πως πρέπει να περνάμε τους δρόμους (πάντα κοιτάζοντας δεξιά κι αριστερά). Για το καλό όλων μας"!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο