Πέμπτη 24 Μαΐου 2018

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΑΪΚΟΣ: Σαλάγα τα, σαλάγα τα, τα πρόβατα και ας αφήσουμε τα Άγια τα Πνεύματα!!!!


Σαλάγα τα, σαλάγα τα, τα πρόβατα και ας αφήσουμε τα Άγια τα Πνεύματα!!!!

τoυ Παναγιώτη Σταϊκου

Και πριν αλέκτορα φωνήσαι τρις.!!!
     Τι το ‘θελα και το ‘λεγα, ότι αυτή είναι εικόνα πάρκου, και να πάλι το μέγα λιβάδι, για να αναφωνήσουμε σαλάγα τα, σαλάγα τα, τα πρόβατα!!!!
-Οποία ανικανότης;;;;!!!!!!
    Μα είναι δυνατόν, σε τρείς ημέρες θα έχουμε την εορτή του Αγίου Πνεύματος και έτσι θα υποδεχθούμε τους επισκέπτες μας;;;;;;!!!!
    Δεν μπορούν εκεί στην Δημοτική αρχή να προγραμματίσουν για το πάρκο το κόψιμο-κούρεμα του γκαζόν κάθε εβδομάδα τουλάχιστον μία φορά, αν όχι δύο, για να υπάρχει η εικόνα πάρκου αναψυχής και όχι μεγάλου  λιβαδιού ;;;;;!!!!!..........



    Εάν αδυνατούν να κάνουν το κούρεμα, όπως αρμόζει  σε γκαζόν πάρκου , υπάρχει και μια άλλη πρόταση.
-Να βάλουν 20 παλούκια και να δέσουν μέσα 20 προβατίνες και θα το έχουν πάντα κουρεμένο .!!!!
        Και μου λένε μετά κάποιοι "φίλοι" μου , γιατί δεν τους γράφω για Παπαδάτου. Μα είναι λογική συνεπαγωγή εκεί που είναι απόμακρα να υπάρχει πλήρης εγκατάλειψη!!!

Χρόνια πολλά για του Αγίου Πνεύματος από τώρα .!!!

Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Αστακός 24/5/2018
Παναγιώτης Στάικος
Πρώην Δήμαρχος Αστακού   
 Υ.Γ 
Αυτό το υπέροχο Δημοτικό τραγούδι τσοπανάκος ήμουνα  είναι, ότι πρέπει για την περίπτωση  και κατά τα άλλα εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για καθαρισμούς Κοινόχρηστων χώρων και περιποίηση πρασίνου .!!!!!


Τσοπανά… μωρέ παιδιά τσοπανάκος ήμουνα,
άιντε τσοπανάκος ήμουνα προβατάκια φύλαγα.

Κι αν δε φύλαγα πολλά καμιά πεντακοσαριά,
κι αν δε φύλαγα πολλά καμιά πεντακοσαριά.

Άιντε ζούμπες ζούμπες ζούμπες ζούμπες
στα τσαρούχια μ’ είχα φούντες,
άιντε κι όλο γύρναγα στις στρούγκες
να βρω νιες και βλαχοπούλες....





2 σχόλια:


  1. Μία οφειλόμενη εκ μέρους μου διευκρίνιση.
    Η αναφορά μου στο Δημοτικό διαμέρισμα Παπαδάτου , ήταν απότοκος των απαξιοτικών- ανώνυμων σχολιαστών προς το πρόσωπό μου και γι ‘ αυτό τους ανέφερα ως φίλους μου εντός εισαγωγικών, οι οποίοι θυμάστε μου έλεγαν, ότι κάνοντας αναφορές για τα προβλήματα του Αστακού , δεν ενδιαφέρομαι για τα μικρά χωριά όπως ο Παπαδάτος , στον οποίο δεν έχουν νερό να ποτίσουν τα χωράφια τους και δρόμους για να πάνε σε αυτά , ότι δεν ξέρω που πέφτει ο Παπαδάτος και έφθασαν να μου την πέσουν λέγοντας , τι έκανα εγώ για τον Παπαδάτο , όταν ήμουν Δήμαρχος Αστακού , ενώ όλοι ξέρουν ,πως τότε ο Παπαδάτος δεν υπαγόταν στον Δήμο Αστακού ,αλλά στον Δήμο Φυτειών και τους είχα απαντήσει για το έντονο ενδιαφέρον μου για τα μικρά Χωριά όπως τα Βλυζιανά με την ύδρευση ή το Στρογγυλοβούνι με το γήπεδο 5χ5 με χλοοτάπητα και περίφραξη και για όλα τα Χωριά .
    Σε αυτούς αναφερόμουν λοιπόν, όταν έγραφα για λογική συνεπαγωγή και όχι προς τον Πρόεδρο του Τοπικού Συμβουλίου κύριο Ζαρέντη , ο οποίος κάνει σοβαρές προσπάθειες , για να μην υπάρχουν τέτοιες εικόνες, ούτε εγώ ανήρτησα ποτέ έστω μια φωτογραφία με κάποιο πρόβλημα από τον Παπαδάτο .
    Αυτά προς αποκατάσταση οποιασδήποτε παρερμηνείας ή μείωσης των προσπαθειών του προέδρου κυρίου Ζαρέντη για το Χωριό του, αφού ποτέ μου δεν θέλω ακόμη και άθελά μου να προσβάλω ή να μειώσω κάποιον .
    Με εκτίμηση
    Παναγιώτης Στάικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παναγιώτη μου έχουμε δύσκολες ημέρες και όπως καλά γνωρίζουμε όλοι οι τροφές για τα ζωντανά τετράποδα είναι ακριβές. Μήπως η Δημοτική αρχή έκανε πρόβλεψη για δωρεάν φαγητό για τα ζωντανά του τόπου μας.Σκέψου λοιπόν καλέμου φίλε Παναγιώτη και αυτό διότι αν είναι έτσι τότε δεν μπορούμε να τους λέμε τίποτα.
    Η.Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο