Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018

Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΟΥΛΑΣ εκλέχτηκε τακτικό μέλος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ξηρομέρου

         Ο δραστήριος Βασίλης Σούλας, διαχειριστής στο εξαίρετο, δυναμικό και με άποψη blog ΜΥΤΙΚΑS PRESS, εκλέχτηκε τακτικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ξηρομέρου.
    O Βασίλης Σούλας είναι πτυχιούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Η/Υ της Πολυτεχνικής Σχολής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και εργάζεται στην δημόσια εκπαίδευση ως μόνιμος εκπαιδευτικός Πληροφορικής
     Προτάθηκε απο την αντιπολίτευση, τον οποίο και ψήφισαν όλα τα μέλη της και με τις γνώσεις του είμαστε σίγουροι ότι θα επιτύχει στο έργο του απο ένα μετερίζι ευθύνης από όπου θα δώσει τον αγώνα του, για το κοινό συμφέρον όλων των κατοίκων του Δήμου. 

Ο Βασίλης Σούλας μας ενημερώνει:

       Ενημερώνω τους συμπατριώτες μου, ότι με πρόσφατη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου που έγινε στις 16 Φεβρουαρίου, κατόπιν προτάσεως εκ μέρους της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης (η αρχική πρόταση μου έγινε παλαιότερα από τον κ. Λευτέρη Μάντζαρη, σε συνεννόηση με την επικεφαλής της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κα Ντίνα Σαμαρά) και στήριξη και ψήφιση μου ομόφωνα από ολόκληρη την Αντιπολίτευση (τους ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη τους), ορίστηκα τακτικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ξηρομέρου.
   Πηγαίνω λοιπόν στο Διοικητικό Συμβούλιο του Λιμενικού Ταμείου, με εποικοδομητική διάθεση, ώστε να βοηθήσω και εγώ με τις μικρές μου δυνάμεις, με τις γνώσεις μου και τις προτάσεις μου, ώστε αυτός ο σημαντικός θεσμός για τον Δήμο μας να πάει μπροστά.............


    
     Με πνεύμα συνεργασίας θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις ώστε να είμαι χρήσιμος και αρωγός στην πρόοδο του Λιμενικού μας Ταμείου, χωρίς όμως να κλείνω τα μάτια στα συμβαίνοντα κάνοντας τον ανήξερο και χωρίς επ' ουδενί να μπω σε διαδικασία δημοσίων σχέσεων, ξεσκονίσματος και συμβιβασμών, κάτι το οποίο απεχθάνομαι.
        Ξέρω πολύ καλά που πάω, τι έχω να αντιμετωπίσω και τι ακριβώς συμβαίνει στο Λιμενικό Ταμείο και υπόσχομαι να πράξω τα ανάλογα - δέοντα, σύμφωνα με την συνείδηση μου και πάντα λογοδοτώντας στους συμπατριώτες μου, από τους οποίους ζητώ να με «ενοχλούν» χωρίς δισταγμό, για οποιοδήποτε θέμα άπτεται των καθηκόντων μου.

http://mytikaspress.blogspot.gr/

6 σχόλια:

  1. Ο δημαρχος αρχικα δέν ηθελε τον κ. βασίλη Σούλα ως μελος του Δ.Σ. του λιμενικου ταμειου του δημου Ξηρομερου.
    προφανως "τρέμει" ο δημαρχος τις αποκσλυψεις στο θεαρεστο ...εργο του λιμενικου ταμειου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο δημαρχος αρχικα δέν ηθελε τον κ. βασίλη Σούλα ως μελος του Δ.Σ. του λιμενικου ταμειου του δημου Ξηρομερου.
    προφανως "τρέμει" ο δημαρχος τις αποκαλυψεις στο θεαρεστο ...εργο του λιμενικου ταμειου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κ.ΒΑΣ. ΣΟΥΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.
    σου δινω μια υποσχεση με βεβαιοτητα 99.999 %
    Στις δημοτικες εκλογες η προεδρεια θα περασει στα δημοκρατοκα χερια του λαου και της κοινωνιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπομονή να μας δείξει το έργο του και μετά να μιλάμε.Εκτός πολλά λόγια λέμε,απο μέσα όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΟ ΆΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΈΡΕΙΣ? ΜΈΧΡΙ ΤΏΡΑ ΟΠΟΊΟΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΕΊΝΑΙ ΜΌΝΟ ΓΙΑ ΜΆΣΑ. ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙΣ ΤΙ ΟΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. βασιλη Σουλα δέν νομιζω να μας προδωσεις και να τα βρειςε το Γαλουνη και οπως εκανε ο Πσνταζης.
    ηταν με τον Γαλουνη
    μετα τον κατηγορουσε υ
    τον Γαλουνη
    και τωρα τα ξαναβρηκε με τον Γαλουνη ο Πσνταζης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο