Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017

Φωτο από το τροχαίο της 19χρονης Φοιτήτριας από τη Γουριώτισσα -Το κατέγραψε αυτόπτης μάρτυρας με το κινητό του!


Τις εφιαλτικές στιγμές δευτερόλεπτα μετά το τροχαίο δυστύχημα που έχασε τη ζωή της η 19χρονη φοιτήτρια Έλενα Αυδή από τη Γουριώτισσα του Δήμου Αγρινίου αλλά και ο 39χρονος, οδηγός της μοτοσυκλέτας, περιγράφει Αθηναίος αυτόπτης μάρτυρας, o oποίος δήλωσε συγκλονισμένος στο  agriniosite.gr. 

» Μια κοπέλα πήγε να περάσει το δρόμο κ πέρασε η μηχανή κ τη σκότωσε!!!! Σκοτώθηκε κι αυτός!!!!Έχω σοκαριστεί!!!!!» έγραψε στο κινητό (ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ) ο Αντώνης ο οποίος λύγισε  και πάγωσε και μαζί με αυτόν και οι φίλοι του που διάβασαν το μήνυμά του ….Ο μάρτυρας έδωσε κατάθεση στην Τροχαία Ελληνικού και παρότι δεν είναι από τα μέρη μας θέλησε να μάθει πότε θα γίνει η κηδεία της 19χρονης, η οποία έφυγε τόσο άδικα!
«Όχι δεν είμαι από Αγρίνιο Ειμαι ταξιτζής στην Αθήνα Και ήμουν από το πρώτο δευτερόλεπτο δίπλα στο κοριτσάκι.Είδα πως έγινε το σκηνικό
2 μέρες δεν έχω κοιμηθεί. Γι αυτό θα ήθελα να πάω στην κηδεία, να συλλυπηθώ  την οικογένεια της.Μακάρι να τα καταφέρω» δήλωσε ο Αντώνης στο agriniosite.gr
  • ΔΕΙΤΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟ ΑΠΌ ΤΟ ΤΡΟΧΑΙΟ


http://www.agriniosite.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο