Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου 2017

Η επιστολή άναψε «φωτιές»- Πυρά θεολόγου κατά Μητροπολίτη Ναυπάκτου

Η επιστολή άναψε… φωτιές! «Δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση της μακαρίτισσας Γεωργίας Αποστόλου και να με “εγκωμιάσει” έτσι ο μητροπολίτης Ναυπάκτου» έγραψε ο θεολόγος Παναγιώτης Αντ. Ανδριόπουλος στο blog του Ιδιωτική Οδός, δύο μέρες μετά την επιστολή του σεβασμιοτάτου στην «Εκκλησιαστική Παρέμβαση», μέσω της οποίας αναφέρθηκε με λεπτομέρειες στη σχέση της εκλιπούσης με την Εκκλησία, στα οικονομικά της προβλήματα, αλλά και στην πεποίθησή της ότι θα πέθαινε γρήγορα.

Οπως φαίνεται, όμως, η παρέμβαση του κ. Ανδριόπουλου προκάλεσε αντιδράσεις και ο ίδιος θέλησε να υπεραμυνθεί της άποψής του. «Διευκρινίζω προς οχλουμένους “εκκλησιαστικούς” πως με τέτοια κείμενά μου δεν απευθύνομαι σε αυτούς, οι οποίοι έχουν προ πολλού διαρρήξει τη σχέση τους με το αυτεξούσιο και τη λογική. Απευθύνομαι σε ανθρώπους που έχουν ακόμα λίγη ανθρωπιά και ευαισθησία μέσα τους. Αυτοί καταλαβαίνουν γιατί το κείμενό του (σ.σ.: του μητροπολίτη Ναυπάκτου) για τη μακαρίτισσα ηθοποιό είναι τουλάχιστον άηθες».
Ο θεολόγος και μουσικός εξέφρασε στο blog του την έντονη διαφωνία του με τη δημοσιοποίηση από τον μητροπολίτη ιδιωτικών συνομιλιών του με την ηθοποιό. «Ο Ναυπάκτου Ιερόθεος περιγράφει απίθανες λεπτομέρειες της σχέσης του με την ηθοποιό και φθάνει μέχρι του σημείου να δημοσιεύει τα μηνύματα που αντάλλασσαν… Δεν θα ήθελα να ήμουν στη θέση της μακαρίτισσας. Να ανακοινώνει δημόσια ο Ναυπάκτου πως ήθελε να με ελεήσει οικονομικώς αλλά εγώ αρνιόμουν, πως του είπα εν εξομολογήσει ένα βαρύ μυστικό μου, τις “συμβουλές” που μου έδινε για τα επαγγελματικά μου κ.ο.κ. Δεν θα ήθελα να μου γράψει μετά τον θάνατό μου ότι με παρακαλούσε να μου καλύψει τα έξοδα και να αποκαλύπτει πως του απαντούσα “Θα πεθάνω γρήγορα”. Μετά τα ανωτέρω σκέφτομαι ότι μακάριος ο άνθρωπος που δεν θα τον “εγκωμιάσει” ο Ναυπάκτου μετά θάνατον, όπως τη μακαρίτισσα Γεωργία Αποστόλου».
dete.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο