Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2017

Σπάνια εξομολόγηση της Αθηνάς Ωνάση: Μου λείπει αφόρητα η μητέρα μου

Μπορεί πολλοί να πιστεύουν πως η Αθηνά Ωνάση είναι μία απόμακρη γυναίκα που σπάνια μιλάει για το παρελθόν της, ωστόσο η ίδια δεν έχει ξεπεράσει ακόμη το χαμό της μητέρας της Χριστίνα, η οποία έφυγε από την ζωή πριν 29 χρόνια.
Η χρυσή κληρονόμος σε σπάνια συνέντευξη που είχε δώσει πριν δύο χρόνια στο Vanity Fair είχε αποκαλύψει πόσο πολύ της λείπει η μητέρα της, την οποία έχασε όταν ήταν 4 χρονών.
Συγκεκριμένα, η ίδια είχε πει ιταλική έκδοση του Vanity Fair: «εύχομαι η μητέρα μου να ήταν εδώ και να με έβλεπε, θα ήταν χαρούμενη για μένα. Ήθελα τη μητέρα μου πλάι μου… Το σπίτι μου είναι γεμάτο φωτογραφίες και πράγματα που της ανήκουν. Πώς θα μπορούσα να την ξεχάσω; Για μένα η Χριστίνα Ωνάση είναι παράδειγμα και οδηγός του μυαλού μου. Έχω υποφέρει πολύ, αλλά τώρα είμαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος και είμαι σίγουρη πως η μητέρα μου με βλέπει από τον ουρανό!»

Μάλιστα, όπως αναφέρουν φιλικά της πρόσωπα, η Αθηνά Ωνάση αναφέρει συχνά μέχρι και σήμερα πως θα ήθελε να είχε στο πλευρό της την μητέρα της, καθώς δεν έχει ξεπεράσει εντελώς τον χαμό της.
iefimerida.gr
                                H Χριστίνα Ωνάση, μητέρα της Αθηνά Ωνάση


 Στον γάμο της με τον Σεργκέι Καουσοβ τον Αύγουστο του 1978

 iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο