Πέμπτη 15 Ιουνίου 2017

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΒΟΝΙΤΣΑΣ: Απόφαση για απεργία – αποχή από οποιαδήποτε διαδικασία αξιολόγησης

Υλοποίηση της απόφασης για απεργία - αποχή απο τις διαδικασίες της αξιολόγησης 

      Το Δ.Σ του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Βόνιτσας (Συνεδρίαση 8-6-2017), καλεί όλους τους Συλλόγους Διδασκόντων να συμμετέχουν στην ΑΠΕΡΓΙΑ /ΑΠΟΧΗ που κήρυξε η ΑΔΕΔΥ και η ΔΟΕ και να μην συμπληρώσουν τα ερωτηματολόγια για τους Διευθυντές. 
       Επιπλέον και σύμφωνα με το ψήφισμα της 2ης Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του συλλόγου (1-6-2017)  καλούμε τους αιρετούς του κλάδου να μη γίνουν αξιολογητές, να βάλουν παύλα (-) στη συνέντευξη, να παραβρίσκονται στη διαδικασία από τη σκοπιά της καλύτερης αποκάλυψης – ελέγχου – καταγγελίας.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ
Η Πρόεδρος
Γεωργία Τσαβαλά

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΒΟΝΙΤΣΑΣ
Ψήφισμα 2ης Τακτικής Γενικής Συνέλευσης 
Δε συμμετέχουμε στη διαδικασία αξιολόγησης για την επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων!

       Το σχέδιο νόμου που κατέθεσε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ για την επιλογή δ/ντων σχολικών μονάδων, με αφορμή την απόφαση του ΣΤΕ να κρίνει αντισυνταγματικό το ν.4327/15 (Μπαλτά – Κουράκη), βασίζεται σε όλο το αντιδραστικό νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει εδώ και χρόνια (βλ. Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας, Καθηκοντολόγιο, ν.3848/10 – Διαμαντοπούλου, ν.4186/13 - Αρβανιτόπουλου). 
    Πατάει γερά επάνω σε ένα νομοθετικό πλαίσιο που προσαρμόζει και το σχολείο στις ανάγκες της αγοράς. Βαδίζει σταθερά στις ράγες των κατευθύνσεων της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ. Αυτή η πολιτική είναι που καθορίζει τελικά το χαρακτήρα του σχολείου άρα και το ρόλο των διευθυντών.....


      Δεν είναι τυχαίο ότι η επιλογή και αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης είναι μέρος του 4ου Μνημονίου για την εκπαίδευση – τριετές πρόγραμμα πλάι στα ζητήματα της εξοικονόμησης πόρων, την προώθηση της μαθητείας στη Τεχνική Εκπαίδευση, την αυτονομία της σχολικής μονάδας.
      Η διαδικασία εμπλοκής του συλλόγου διδασκόντων στην επιλογή των διευθυντών είναι μέρος της γενικότερης διαδικασίας αξιολόγησης που προωθείται και στην εκπαίδευση. Η διαδικασία αυτή είναι εφαρμογή ακριβώς των διαδικασιών αξιολόγησης που προβλέπονται στο ν. 4369/16 – Βερναδάκη - για την αξιολόγηση στο Δημόσιο στο τμήμα που αφορά την αξιολόγηση του προϊσταμένου από τους υφισταμένους. Το Σεπτέμβρη του 2017 σχεδιάζουν να βάλουν σε εφαρμογή και το υπόλοιπο κομμάτι της αξιολόγησης. 
  Καλούμε του συναδέλφους να δυναμώσουν τον αγώνα απέναντι στη αντιλαϊκή πολιτική. 
Απέναντι στο νέο Μνημόνιο για την Παιδεία. 
Απέναντι στην αξιολόγηση – κρατικό έλεγχο που στόχο έχει την προσαρμογή και του σχολείου στις ανάγκες αναπαραγωγής τους βαρβάρου εκμεταλλευτικού συστήματος.
Το σωματείο μας μπαίνει μπροστά στον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση.
Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων, κάθε συνάδελφο, να μην συντάξουν πρακτικά, να μην συμπληρώσουν ερωτηματολόγια, να μην αξιολογήσουν, στα πλαίσια της «αποχής από κάθε διαδικασία αξιολόγησης» που έχει κηρύξει η ΑΔΕΔΥ.
Καλούμε τη ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ να πάρουν άμεσα αποφάσεις “αποχής από κάθε διαδικασία αξιολόγησης” και συνδικαλιστικής κάλυψης των σωματείων και των συναδέλφων.
Καλούμε τους αιρετούς του κλάδου να μη γίνουν αξιολογητές, να βάλουν παύλα (-) στη συνέντευξη, να παραβρίσκονται στη διαδικασία από τη σκοπιά της καλύτερης αποκάλυψης – ελέγχου – καταγγελίας.

Θέμα: Υλοποίηση της απόφασης για απεργία – αποχή από τις διαδικασίες αξιολόγησης.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
      Με την α.π. 1363/30-5-2017 απόφασή του, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. κήρυξε απεργία – αποχή από τη διαδικασία αξιολόγησης, που εισάγει με την κατ’ επίφαση γνωμοδοτική διαδικασία της «ειδικής συνεδρίασης των μονίμων συνυπηρετούντων», η κυβέρνηση μέσα από τον πρόσφατα ψηφισμένο νόμο 4473/2017 στο πλαίσιο του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου (Ν.3848/2010 και  Π.Δ. 152/2013). 
    Ο κλάδος έδωσε με επιτυχία τον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση – χειραγώγηση στο πρόσφατο παρελθόν. Στον ίδιο δρόμο καλούμαστε να συνεχίσουμε και σήμερα.
    Υπογραμμίζεται, ότι η «αποχή υπαλλήλων» από συγκεκριμένα καθήκοντα, αποτελεί μορφή απεργίας και προβλέπεται από τις διατάξεις του ν. 1264/82, όπως αυτές έχουν ερμηνευθεί από αρμόδια δικαστήρια (Διοικητικό Εφετείο Αθηνών 486/1995 και ΜΠΑ 2395/2014). Όπως αναφέρεται και στην απόφαση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. «η μορφή της απεργίας – αποχής είναι απολύτως νόμιμη και δεν υπάρχει καμία περίπτωση πειθαρχικής συνέπειας για τους εργαζόμενους που συμμετέχουν». Επίσης, υπογραμμίζεται ότι δεν προβλέπονται κρατήσεις. Υπενθυμίζουμε ότι προ διετίας δεν είχαν επιβληθεί κρατήσεις στη μισθοδοσία μας για τη μορφή της απεργίας – αποχής.
     Προκειμένου να μην υπάρχουν παρερμηνείες και δυσχέρειες στην υλοποίηση της απόφασης, σας κοινοποιούμε «σχέδιο δήλωσης των μόνιμων εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας για μη συμμετοχή στη διαδικασία αξιολόγησης». Το κείμενο αυτό θα κοινοποιηθεί στο Συμβούλιο Επιλογής.
     Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκφράζει την άποψη ότι το όργανο στο οποίο καλούμαστε να συμμετέχουμε δεν αποτελεί συλλογικό όργανο, κατά την έννοια του νόμου, δεν φέρει νόμιμη συγκρότηση, όπως αυτή προβλέπεται στον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και εν τέλει δεν μπορεί να λειτουργήσει νομίμως. 
     Παρά το γεγονός αυτό, τα Υπηρεσιακά Συμβούλια πρόκειται να αποστείλουν στις σχολικές μονάδες απόφαση συγκρότησης του οργάνου όπου θα ορίζεται ο προεδρεύων αρχαιότερος καθώς και το «σώμα» των μόνιμων συνηπηρετούντων. Σε αυτό το πλαίσιο, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., επισημαίνει, διευκρινιστικά, τα παρακάτω:
•Οι συνάδελφοι  δηλώνουν ότι συμμετέχουν στην απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η Δ.Ο.Ε. και απέχουν από την ειδική συνεδρίαση. 
•Σε κάθε περίπτωση, για να πραγματοποιηθεί συνεδρίαση απαιτείται η συμμετοχή της πλειοψηφίας των μονίμων εκπαιδευτικών. Όταν η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας συμμετέχει στην απεργία-αποχή, δεν υπάρχει απαρτία  και καμία διαδικασία δεν μπορεί να υλοποιηθεί ούτε συμπληρώνονται φύλλα αποτίμησης.
•Σε περίπτωση που η πλειοψηφία αποφασίσει να συνεδριάσει, ο κάθε συνάδελφος έχει το δικαίωμα να απέχει στο πλαίσιο της συμμετοχής του στην απεργία – αποχή.
Καλούμε όλους τους συναδέλφους να δηλώσουν καθολικά τη συμμετοχή τους στην απεργία – αποχή. Κανένας συνάδελφος να μη συμπληρώσει φύλλο αποτίμησης. Μπλοκάρουμε την διαδικασία αξιολόγησης σε όλα τα σχολεία.




ΔΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ
______ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ___________
ΓΙΑ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗN ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

      Σήμερα, Τρίτη 20 Ιουνίου 2017, έπειτα από την πρόσκληση των μόνιμων εκπαιδευτικών του ____ Δημοτικού Σχολείου __________ με θέμα τη διατύπωση γνώμης των συνυπηρετούντων μόνιμων εκπαιδευτικών για την επιλογή του Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας, οι κάτωθι υπογεγραμμένοι εκπαιδευτικοί του σχολείου, δηλώνουμε, ότι δεν συμμετέχουμε στη διαδικασία αξιολόγησης για την επιλογή Διευθυντών, υλοποιώντας την με Α.Π. 1363 - 30/5/2017 απόφαση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για κήρυξη απεργίας – αποχής από τη διαδικασία αξιολόγησης (η οποία απόφαση προβάλλει την αντίθεση του κλάδου στην αξιολόγηση – χειραγώγηση του  Ν.3848/2010 και του Π.Δ. 152/2013) που εισάγεται με το πρόσχημα της γνώμης «των συνυπηρετούντων μόνιμων εκπαιδευτικών») και η οποία έχει ως βάση της την απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. της 7.6.2017 «Απεργία – Αποχή από τη διαδικασία αξιολόγησης των Δημοσίων Υπαλλήλων». Στο πλαίσιο αυτό, δηλώνουμε ότι απέχουμε από την σύνταξη πρακτικών αξιολόγησης των υποψηφίων διευθυντών και από την συμπλήρωση ερωτηματολογίων (φύλλα ποιότητας), υλοποιώντας τις αποφάσεις της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και  Δ.Ο.Ε..
Ως εκ τούτου δεν συμπληρώθηκαν και δεν κατατέθηκαν φύλλα αποτίμησης.

Οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί του _____ Δημοτικού Σχολείου ___________

4 σχόλια:

  1. Xiromeronews από πότε λογοκρίνεις σχόλια και δεν τα δημοσιευεις; Τετοιες νοοτροπιες μας οδήγησαν στη χρεοκωπια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αξιολογηση και παλι αξιολογηση. Οποιος δεν παραγει εργο αλλα εχει απλα βολευτει να παει σπιτι του επιτελους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κυρικος Δημητρης17 Ιουνίου 2017 στις 12:43 π.μ.

    Ιδιες πολιτικες,ιδιες αντιδρασεις οπως πριν 3 χρονια.Μονο η ταμπελα αλλαξε. Αριστερη αξιολογηpη !!!!! Για να δουμε τι θα πραξουν οι μπροσταρηδες συνδικαλιστες τωρα?? Εδω ειμαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απο οταν μπηκαν τα συνδικαλιστικα στην εκπαιδευση διαλυθηκαν τα παντα. Ξεχαστηκε το πραγματινο νοημα του σχολειου. Οπως λενε καποιοι πιο παλιοι δασκαλοι, στα παιδια οταν δινεις αγαπη και σεβασμο εισπρατεις απο αυτα το ιδιο. Απλα εχουν χαθει οι αξιες. Αξιολογηση τωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο