Πέμπτη 25 Μαΐου 2017

Η αισθησιακή φωτογράφιση της Μαρίας Μπακοδήμου

«Ήθελα να κάνω σέξι φωτογράφιση τώρα που μπορώ ακόμα», δηλώνει η Μαρία Μπακοδήμου και φωτογραφίζεται όπως δεν την έχουμε ξαναδεί, ενώ μιλά πρώτη φορά για τον χωρισμό της.....


       Η παρουσιάστρια, που την φετινή σεζόν δεν είναι σε κάποια τηλεοπτική εκπομπή, αλλά ασχολείται με την σειρά ρούχων και το site της, πόζαρε στον φακό του Down Town με μικροσκοπικό μαύρο ολόσωμο μαγιό, λίγο αφότου έγινε γνωστό πως χώρισε από τον επί χρόνια σύντροφό της, Τίμο Λειβαδίτη.
   «Ο χωρισμός δεν είναι πρόσφατος, έχει γίνει από τον Σεπτέμβριο. Καταρχάς, ο χωρισμός είναι συμβολικός. Τελειώνει μία σχέση σε μια συγκεκριμένη μορφή της. Ο χωρισμός μπορεί να φέρει αναγέννηση σε μία σχέση, να την κάνει να μετατραπεί σε κάτι άλλο», αναφέρει και συνεχίζει: «τον Τίμο τον αγαπώ και τον εκτιμώ, οπότε χαίρομαι να ανακαλύπτω μαζί του νέους τρόπους για να ζούμε μαζί. Όταν αγαπάς κάποιον, δεν χάνεσαι. Αλλάζει η μορφή της σχέσης σε κάτι άλλο και αυτό είναι κομμάτι της ωριμότητας που έχω πια. Είναι μια σχέση που έχει σεβασμό, αγάπη, φιλία… Στις προηγούμενες σχέσεις μου δεν υπήρχαν αυτά και γι’ αυτό δεν μιλάω με κανέναν πρώην μου, εκτός από τον πατέρα των παιδιών μου, βέβαια».

    Περιγράφοντας την ζωή της εκτός τηλεόρασης, επισημαίνει πως νιώθει να ανακαλύπτει κάτι καινούργιο: «ανακαλύπτω μια Μαρία που θέλει να ζήσει με έναν άλλο τρόπο. Θέλω να περνάω καλά, να είμαι πιο χαλαρή, να βρω το fun που έχω χάσει. Γιατί έχω δουλέψει πολύ, σαν εργάτρια. Δεν είχα την έγνοια να διασκεδάσω, προτεραιότητα ήταν η δουλειά. Θέλει άλλη τοποθέτηση όμως η ζωή».

Όσο για τους γιους της;
      Η Μαρία επισημαίνει πως είναι πλέον πιο χαρούμενοι που την βλέπουν περισσότερες ώρες και χωρίς άγχος, ενώ, στην ερώτηση για το πώς θα αντιδράσουν όταν δουν τις σέξι πόζες της, απαντά ότι «τα παιδιά μου μεγαλώνουν και ξέρουν ότι η μαμά τους είναι και γυναίκα και φίλη και ένας άνθρωπος με πολλές πλευρές. Γιατί να πρέπει να καταπιέσω κάποιες πλευρές; Τι έχω να κρύψω, από ποιόν και γιατί; Στο κάτω κάτω, ο καθένας την πορεία του την χρεώνεται, αυτό ισχύει και για εμένα. Τι με νοιάζει τι θα πουν οι άλλοι; Ο δικός μου δρόμος είναι, εκεί που θέλω θα με βγάλει!».


Χαμό προκάλεσε η πρόσφατη σέξι φωτογράφιση που έκανε η Μαρία Μπακοδήμου για γνωστό περιοδικό.
Στην εκπομπή Happy Day έδειξαν πλάνα και οι ατάκες έπεσαν «βροχή».
   Η Σταματίνα Τσιμτσιλή είπε πως: «Εμένα με αιφνιδίασε πάντως η Μαρία! Δεν είναι αποκαλυπτική αυτή η πόζα; Τι ήθελες, Δημήτρη, να βγει με το εσώρουχο;», με τον Δημήτρη Παπανώτα να συμπληρώνει: «Μια γυναίκα που χώρισε από τον Σεπτέμβρη και είναι διαθέσιμη, τότε θα την κάνει τη φωτογράφιση. Πέρασαν τόσοι μήνες...», είπε ενώ την επικότερη όλων ατάκα είπε ο Κώστας Φραγκολιάς.



Πηγή: reporter.com.cy

1 σχόλιο:

  1. Τι να πει κανεις για τις ορεξεις της αλλινης. Τιποτε αλλο ειχε να μας δειξει? Α ρε Ελλαδα ετσι θα πας μπροστα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο