Δευτέρα 29 Μαΐου 2017

Φορείς και κάτοικοι Δ.Ε. Αλυζίας στο Σταύρο Καραγκούνη: Αναγκαιότητα η κατασκευή του δρόμου σύνδεσης της Δ.Ε. Αλυζίας με την Ιόνια Οδό

ΑΠΟ MYTIKAS PRESS

     Τον Μύτικα επισκέφτηκε το Σάββατο 27.5 και ώρα 10:00 π.μ., ο αιτωλοακαρνάνας Διευθυντής του γραφείου του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, Σταύρος Καραγκούνης.
     Οι παραβρισκόμενοι φορείς και πολίτες, συνεπικουρόμενοι και από τον Αντιπεριφερειάρχη Υποδομών και Δικτύων συμπατριώτη μας κ. Γιάννη Λύτρα, έθεσαν με μεγάλη σαφήνεια και επιχειρηματολογώντας με πληρότητα, την αναγκαιότητα κατασκευής του δρόμου σύνδεσης της Δ.Ε. Αλυζίας με την Ιόνια Οδό........



      Δυστυχώς παρά την κατασκευή και ολοκλήρωση της Ιόνιας Οδού, το Ξηρόμερο και ειδικότερα η περιοχή της Δ.Ε. Αλυζίας, με τις εξαιρετικές προοπτικές τουριστικής ανάπτυξης, παραμένει ακόμα απομονωμένη. 
     Έτσι λοιπόν ενώ για τα παράλια της Αιτ/νίας έχει δρομολογηθεί στο μέλλον η σύνδεση τους με την Ιόνια Οδό, στο Νότιο κομμάτι, μέσω Σταμνάς και σήραγγας Προφήτη Ηλία - Άγιος Δημήτριος - Πλατυγιάλι - Αστακός και στο Βόρειο κομμάτι με την Αμβρακία Οδό, που επιτέλους φαίνεται να ξεκολλά (πολύ σημαντικό έργο), εκεί που θα έχουμε το κενό και το μεγάλο έλλειμμα, είναι στην οδική πρόσβαση στο καλύτερο από αντικειμενική άποψη για τουριστική ανάπτυξη κομμάτι του Δήμου Ξηρομέρου, την Δ.Ε. Αλυζίας (για τρίτους αντικειμενικούς, το καλύτερο κομμάτι στην Δυτική Αιτ/νία).
     Αν το επιτρέψουμε να συμβεί αυτό, αν δηλαδή δεν προχωρήσει η οδική σύνδεση της Δ.Ε. Αλυζίας και τον χωριών του κεντρικού Ξηρομέρου με την Ιόνια Οδό, η απομόνωση θα γίνει ακόμα πιο έντονη, γιατί κανείς δεν θα επιλέγει να επισκεφτεί αυτό το πανέμορφο κομμάτι, το οποίο είναι ιδανικό για ανάπτυξη θαλάσσιου τουρισμού, μιας και θα υπάρχει εύκολη πρόσβαση για τα πιο Βορεινά και Νότια μέρη των ακτών της Αιτ/νίας.
       Μιλάμε για κοντά 22 χιλιόμετρα που αν ολοκληρωθούν μαζί με τα 9,2 χιλιόμετρα του Κουβαράς - Μπαμπίνη, θα συνδέσουν αφ' ενός το αστικό κέντρο του Αγρινίου με την Δ.Ε. Αλυζίας, που ήδη υπάρχει μεγάλη επισκεψιμότητα από το Αγρίνιο, αλλά δεινοπαθούν οι άνθρωποι για να έρθουν και αφ' ετέρου τα χωριά του κεντρικού Ξηρομέρου με την Δ.Ε. Αλυζίας, που επίσης ήδη υπάρχει μεγάλη επισκεψιμότητα και αυτοί επίσης δεινοπαθούν.
    Επίσης κάθε επισκέπτης μέσω της Ιονίας και του συγκεκριμένου οδικού άξονα, θα μπορεί πολύ εύκολα να έχει πρόσβαση στη συγκεκριμένη περιοχή. 
     Μιλάμε για ένα έργο πνοής, που αφορά την διέξοδο και σύνδεση περιοχών ολόκληρων με τις πανέμορφες ακτές της Δ.Ε. Αλυζίας, με στόχο την τουριστική ανάπτυξη μίας πολύ προνομιούχας περιοχής, με εξαιρετικές προοπτικές.
     Εμείς θεωρούμε ότι το οδικό έργο που επείγει και έχει προτεραιότητα ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ και εκεί πρέπει να παλέψουμε όλοι ενωμέμενοι, να αναλώσουμε τις δυνάμεις μας και τις προσπάθειες μας προς το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ώστε να υπάρξει σύνταξη οριστικών μελετών για την συνέχιση του κατασκευαζόμενου δρόμου 9,2 χιλιομέτρων κόμβος Κουβαρά - Μπαμπίνη προς Αετό, Αρχοντοχώρι (παράκαμψη του), κάμπο Αλυζίας και Μύτικα.

http://mytikaspress.blogspot.gr/

4 σχόλια:

  1. ποιοί ήταν οι φορείς και οι κάτοικοι της Αλυζίας;; τα 5-6 κομματικα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φευγοντας απο Δ.Ε. ΑΛΥΖΙΑΣ προς Αθηνα -Ηπειρο που εχει εισοδο η ΙΟΝΙΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τώρα θυμηθηκατε ; Του φρονίμου τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεπυουν. Θα ενταχθεί στις προεκλογικές υποσχπεσεις ΟΛΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φτιάξτε. Κανα βιολογικό. για τα. λύματα. και αφήστε. τις. συνδέσεις. ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο