Τετάρτη 26 Απριλίου 2017

Δυτική Ελλάδα: Έβαλε το φέρετρο με το μονάκριβο παιδί της σε αυτοκίνητο και έφυγε για Βουλγαρία – Από τι προήλθε ο θάνατος, τα ευρήματα του ιατροδικαστή

Πήρε το νεκρό παιδί της στην κάσα, το έβαλε μέσα σε ένα ημιφορτηγό και ταξίδεψε για Βουλγαρία …

Ο λόγος για μητέρα η οποία είχε το παιδί της πεθαίνει μέσα στη ΜΕΘ του Αγίου Ανδρέα στην Πάτρα. Όπως καταγγέλλει, οι γιατροί στο Νοσοκομείο του Πύργου, δεν εκτίμησαν σωστά την κατάσταση του 16χρονου γιου της μετά το τροχαίο που είχε στην Πατρών – Πύργου με αποτέλεσμα το μοναχοπαίδι της να «φύγει» από τη ζωή.
Τραγική η στιγμή όταν η μητέρα με τη βοήθεια συγγενών, φορτώνουν την κάσα στο ημιφορτηγό για να ξεκινήσει το ταξίδι για την Βουλγαρία.
«Ήταν το μοναχοπαίδι μου. Το χασα, όμως θέλω να σωθούν άλλα παιδια», λέει η τραγική μάνα. Ο διοικητής του νοσοκομείου Πύργου, διέταξε ΕΔΕ για το συγκεκριμένο περιστατικό. 

Τι βρήκε ο Ιατροδικαστής

Σύμφωνα με τον ιατροδικαστή Ανδρέα Γκότση που μίλησε για τα αιτία του θανάτου ήταν σοβαρές κακώσεις στο κεφάλι.
«Eίδα πολλές  κακώσεις κεφαλής και οι κακώσεις στον εγκέφαλο συνήθως έχουν απρόβλεπτη πορεία, όπως με τον άτυχο 16χρονο που πέθανε».
Η μητέρα του, βλέποντας το παιδί της να «σβήνει» μπροστά στα μάτια της, κατήγγειλε τους γιατρούς για εγκληματική αμέλεια που οδήγησε στο θάνατο τον μονάκριβο γιο της.
«Μου το σκότωσαν το παιδί μου. Φώναζε ο γιος μου και μου έλεγε «μαμά με πονάει πάρα πολύ  το κεφάλι μου. Τους φώναζα βοηθήστε το παιδί μου και οι γιατροί στο νοσοκομείο του Πύργου δεν ενδιαφέρθηκαν γιατί είμαι Βουλγάρα και μου έλεγαν δεν έχει τίποτα το παιδί σου.
Στο νοσοκομείο, το βράδυ της Κυριακής είχαν έρθει οι φίλοι του να τον δουν  και το παιδί έδειχνε να είναι καλά. Μόλις έφυγαν, οι γιατροί του έδωσαν ένα φάρμακο και από τότε το παιδί μου δεν ξύπνησε ποτέ. Τους ρωτούσα «γιατί δεν ξυπνάει» και αυτοί μου έλεγαν να τον αφήσω να κοιμηθεί», λέει με λυγμούς στο protothema.gr η Βιολέτα Χρίστοβα μητέρα του άτυχου αγοριού.
Σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλει το παιδί έπαθε ανακοπή και όταν το επανέφεραν, τότε αποφάσισαν ότι πρέπει να μεταφερθεί στην Πάτρα.
«Με έδιωξαν από το νοσοκομείο του Πύργου  για την Πάτρα μόλις κατάλαβαν ότι το παιδί μου πεθαίνει. Εκεί οι γιατροί τον πρόσεξαν αλλά ήταν ήδη  πολύ αργά. Αν δεν μας κρατούσαν τρεις μέρες στον Πύργο, το παιδί μου θα ήταν ζωντανό. Έχασα ένα παλικάρι 16 χρονών. Αυτό με κρατούσε στη ζωή και αυτοί μου το σκότωσαν», λέει η Βιολέτα Χρίστοβα που δηλώνει αποφασισμένη να κινηθεί νομικά  κατά των γιατρών του  Νοσοκομείου Πύργου.
 tempo24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο