FaceBook

Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017

Ερώτηση στη Βουλή του βουλευτή Λευκάδας Θανάση Καββαδά για την ολοκλήρωση της Παράκαμψης Αμφιλοχίας

Νέα ερώτηση στη Βουλή κατέθεσε ο βουλευτής Λευκάδας με τη Νέα Δημοκρατία Θανάσης Καββαδάς για τις εργολαβίες κατασκευής του Αυτοκινητόδρομου της Αμβρακίας Οδού. Αυτή τη φορά σημειώνει στο κείμενο του ότι μετά την έγκριση στις 13 Μαρτίου της συμπληρωματικής σύμβασης της 1ης εργολαβίας, θα ολοκληρωθεί ένα τμήμα από τα διόδια του Ακτίου μέχρι τον κόμβο του Πάλαιρου.

Συνεχίζοντας, λέει πως αυτή η έγκριση δημιουργεί καλό προηγούμενο για τις εργολαβίες 3 και 4 (από τον Δρυμό μέχρι την σύνδεση με την Ιόνια στον Α/Κ Αμβρακίας) του υπό κατασκευή οδικού άξονα προκειμένου και αυτές να προχωρήσουν με την ίδια λιγότερο χρονοβόρα διαδικασία των συμπληρωματικών συμβάσεων και όχι αυτή της εργολαβίας σκούπας. Όπως τονίζει, εκεί τα έργα αποτελούν περίπου το ήμισυ του συνολικού έργου (21,6χλμ από τα συνολικά 48,5χλμ) και εκεί έχει υλοποιηθεί περίπου το 60% των εργασιών. Τα τμήματα αυτά αποτελούν την περίφημη πλέον την Δυτική Παράκαμψη Αμφιλοχίας.
Όπως λέει ο βουλευτής, μέχρι σήμερα έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες των μελετών και της περιβαλλοντικής αδειοδότησης από τις 15.2.17 για τα φαινόμενα κατολισθήσεων αλλά και για την προστασία των πρανών από το ΥΠΕΝ. Στο κείμενο του ο κος Καββαδάς αναφέρει και τα 400 «ορφανά» μέτρα μεταξύ του Α/Κ Αμβρακίας και του αυτοκινητόδρομου και ζητά να εξεταστεί από το Υπ.Υποδομών.
Οι ερωτήσεις που θέτει ο βουλευτής είναι αν στις προθέσεις του Υπουργείου είναι η υλοποίηση της 3ης και 4ης εργολαβίας (Δρυμός-Λουτράκι 8,1χλμ και Λουτράκι-Αμβρακία 13,5χλμ) με συμπληρωματικές συμβάσεις και όχι με εργολαβία-σκούπα όπως επίσης και των 400 μέτρων συνδετήριου δρόμου μεταξύ των αυτοκινητόδρομων της Αμβρακίας και της Ιόνιας.
ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΖΗΤΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ
Εδώ και περίπου ένα έτος όταν έγινε γνωστό ότι το έργο δεν θα συνεχιστεί αλλά οδεύει για εργολαβία-σκούπα, προκάλεσε την αντίδραση φορέων και κατοίκων της περιοχής οι οποίοι ζητούν την ολοκλήρωση και της 3ης και 4ης εργολαβίας προκειμένου να ολοκληρωθεί σύντομα ένα μεγάλο μέρος του αυτοκινητόδρομου που στην πραγματικότητα αποτελεί τον πρώτο μεγάλο κάθετο άξονα της Ιόνιας Οδού.
Το έργο κατασκευής του αυτοκινητόδρομου της Αμβρακίας Οδού έχει περάσει από μύριες ταλαιπωρίες. Ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2010 με χρόνο περαίωσης τα 3 χρόνια, τεμαχισμένο σε 4 εργολαβίες και 7 χρόνια αργότερα το έργο παραμένει ημιτελές χωρίς να έχει παραδοθεί ούτε ένα χιλιόμετρο αυτοκινητόδρομου.
Πέρυσι αποφασίστηκε για να δοθεί οριστική λύση να προχωρήσει μία εργολαβία-σκούπα. Μέχρι σήμερα, προχώρησε τελικά μέσω συμπληρωματικής σύμβασης η 1η εργολαβία που αποτελεί την Παράκαμψη Βόνιτσας και για τις υπόλοιπες υπάρχει αναμονή. Το έργο σε κάθε περίπτωση δεν αναμένεται να ολοκληρωθεί συνολικά πριν το 2020.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΥΣΤΟΧΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΣΑΦΕΣΤΑΤΗ ΑΡΙΣΤΗ Η ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑΣ
ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΗ ΠΟΣΟ ΕΝΕΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ ΜΟΝΟΕΔΡΙΚΗΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Που είναι οι Βουλευτές τις Αιτωλοακαρνανίας.Η Χρυσή Αυγή που είναι;Ο δικός της μόνο για να κάνει ντόρο στα νέα γραφεία άνα την Ελλάδα είναι καλός.Τον βλέπουμε με την μαγκούρα στα Χανιά και τον καμαρώνουμε...μπράβο του!Και οι άλλοι όλοι είναι στην κοσμάρα τους.Μπράβο στον κύριο Καββαδά τον Βουλευτή Λευκάδας που για άλλη μια φορά έκανε ερώτηση ,για το έργο αυτό ,το τόσο σημαντικό για την ζωή όλων μας και την ασφάλεια μας.