Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Ο ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ ΑΣΤΑΚΟΥ ΧΑΛΚΙΝΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ Η ΑΘΛΗΤΡΙΑ ΔΟΥΝΗ ΝΙΚΗ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ TAEKWONDO !!

   

Ο δρόμος των επιτυχιών για τον ΚΕΝΤΑΥΡΟ δεν έχει τελειωμό!! Ο δραστήριος σύλλογος του Αστακού συμμετείχε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα  TAEKWONDO ΝΕΩΝ κάτω των 21 ετών, το οποίο διεξήχθη στο Βόλο την 25/26 Φεβρουαρίου 2017 με την αθλήτρια ΔΟΥΝΗ Νίκη. Ο Δάσκαλος κ. ΜΑΡΙΝΟΣ Γεώργιος και η αθλήτρια ταξίδεψαν στο Βόλο με μοναδικό σκοπό τη διάκριση πιστεύοντας ο ένας στον άλλο και οι δύο στην επιτυχία και τα κατάφεραν…………..
    Ένα επιπλέον θετικό στοιχείο της διάκρισης είναι ότι η αθλήτρια εξασφάλισε και τα μόρια που δίνει ο Αθλητικός Νομός για την εισαγωγή της στα Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. της χώρας.
    Η Νίκη κατάφερε και ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του Πανελλήνιου Βάθρου κατακτώντας το χάλκινο μετάλλιο, ανεβάζοντας μαζί της τόσο τον σύλλογο της όσο και την πόλη του Αστακού για μία ακόμη φορά ψηλά στο Αθλητικό χάρτη.

Η αθλήτρια δήλωσε σχετικά:

     «Είμαι πολύ χαρούμενη για την κατάκτηση του Χάλκινου Μεταλλίου στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα TAEKWONDO γιατί δικαίωσε τους κόπους μου αλλά και όλους όσους πίστεψαν σε μένα και με βοήθησαν. Εννοώ τους γονείς μου, τους συναθλητές μου, τους φίλους μου αλλά πάνω απ΄ όλους τον Δάσκαλό μου κ. ΜΑΡΙΝΟ Γεώργιο, ο οποίος μόνο για εμένα ταξίδεψε στο Βόλο. Ο Δάσκαλος ένιωθε σίγουρος για τη διάκριση και αυτό το πέρασε και σε μένα. Μου αρέσει ο Πρωταθλητισμός και θα προσπαθήσω να φτάσω όσο πιο ψηλά μπορώ. Είμαι περήφανη  που ανήκω σε έναν Σύλλογο όπως ο ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ  στον οποίο πέρα του Πρωταθλητισμού και της άσκησης δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στην καλλιέργεια αξιών και ιδανικών και έμφαση στο σεβασμό, την ευγένεια και την πειθαρχία. Το TAEKWONDO μου έχει προσφέρει και μου προσφέρει πάρα πολλά στη ζωή μου και νιώθω τυχερή που ασχολήθηκα με αυτό το συναρπαστικό άθλημα.
Σας Ευχαριστώ.»  

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Α.Μ.Σ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥ ΑΣΤΑKΟΥ   




               

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο