Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2016

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΑΪΚΟΣ: Το δάνειο και εγώ!!!

        Δεν είχα σκοπό να μιλήσω για το δάνειο του Δήμου, γιατί γι’ αυτό υπάρχει η από το Σύνταγμα εντεταλμένη Αντιπολίτευση, και όχι εγώ με τον ρόλο του Πρώην Δημάρχου.

Όμως δείτε νέα πρόκληση, την οποία δεν μπορώ να αφήσω αναπάντητη.!!


   Το ιδιο γινόταν και στο παρελθον και δυστυχως μυαλο δεν μπηκε. Επαιρναν οι κυβερνήσεις δάνειο στο δανειο με την δικη μας ψηφο και ανοχή (κ. Παν. Στάϊκο) και τωρα τα πληρωνουμε και με τοκο και ξενιτευονται τα παιδια μας για ενα κομματι ψωμι.

     Καλά κύριε Ανώνυμε 11:03 μ.μ, αδυνατώ να αντιληφθώ την ενέργειά σας, εμπλέκοντας το όνομα μου, σε ένα θέμα υπαρκτό και σοβαρό, επικαλούμενος μάλιστα το παρελθόν και όχι να ασχοληθείτε  με το παρόν, εκφράζοντας την κριτική σας και καταθέτοντας την άποψη σας, τις οποίες  έχετε κάθε δικαίωμα  να εκθέτετε.
      Δεν σέβεστε, ότι  εγώ θα κάνω εφέτος για πρώτη φορά Χριστούγεννα και γιορτές χωρίς τις εγγονούλες μου, οι οποίες από το καλοκαίρι ξενιτεύτηκαν και σκοπεύουν να ζήσουν μόνιμα στην Γαλλία, όπου λόγω της πολύ καλής δουλειάς  των γονιών τους (είναι και οι δυο γιατροί  με πολλά προσόντα και με αυτά ζούνε αξιοπρεπέστατη ζωή, αλλά εμένα μου λείπουν).
    Δεν φταίει λοιπόν για το ότι ξενιτεύτηκαν τα παιδιά μου, όπως λέτε  εσείς  ότι: Το ιδιο γινόταν και στο παρελθον και δυστυχως μυαλο δεν μπηκε.
Επαιρναν οι κυβερνήσεις δάνειο στο δανειο 
με την δικη μας ψηφο και ανοχή.......



    Φταίει το ότι τα δάνεια αυτά, οι Κυβερνήσεις, οι Δήμοι, αλλά και οι Ιδιώτες δεν τα χρησιμοποιούσαν για επενδύσεις σε μεγάλα αναπτυξιακά έργα ή σε εκσυγχρονισμό μέσων παραγωγής, αλλά σε έργα βιτρίνας (και μάλιστα με αδιαφανή τρόπο) ή σε απίστευτες σπατάλες (τα  Porsche Cayenne είχαν την τιμητική τους στην Ελλάδα.!!!), να τα αρπάζουν κάποιοι Φωτόπουλοι για να πηγαίνουν να γ@@@@σουν σε κάποια πανάκριβα ξενοδοχεία (με το αιτιολογικό της μετεκπαίδευσης {αυτό λέγεται νταβατζιλίκι}, πήγαιναν σε προκλητικές συντάξεις κάποιων προνομιούχων (έπαιρναν πρώτα μου ξαδέλφια σύνταξη από την ΔΕΗ 3.200 ευρώ το μήνα,την στιγμή που οι αγρότες έπαιρναν 320 ευρώ τον μήνα και στην Σουηδία ο Καθηγητής Πανεπιστημίου 1.400 ευρώ τον μήνα ).
         Μακάρι να είχαμε πάρει και άλλα δάνεια  για έργα όπως η Εγνατία οδός, η Αττική οδός, η Ιόνια οδός, ο δρόμος Πάτρα- Κόρινθος, η Γέφυρα Ρίο- Αντίρριο, ο εκσυγχρονισμός των Σιδηροδρόμων, Αεροδρομίων Λιμανιών και τόσα άλλα μεγάλα έργα που μπορώ να  αναφέρω, με διαφάνεια όμως και χωρίς Υπερτιμολογήσεις.
       Και δεν έφθαναν αυτά, που έπρεπε να έχουν γίνει από χρόνια και δεν είχαν γίνει, ήρθαν και κάτι λεβεντόπαιδα, που θα έφερναν την Ελπίδα και με το Κλείσιμο των Τραπεζών και τα  Capital controls, την αποτελειώσαν.

     Τώρα για τους Δήμους πιστεύω ότι όπως και οι επιχειρήσεις, όταν πρόκειται για μεγάλα αναπτυξιακά έργα ή για εκσυγχρονισμό μέσων παραγωγής και απαραίτητων μηχανημάτων, μπορούν να παίρνουν δάνεια, όταν το επιτόκιο είναι χαμηλό και τότε αυτό βαίνει προς όφελος του Δήμου.
      Είναι λάθος όμως να έχουν προηγηθεί σπατάλες, σε μικρά άνευ ουσιαστικής αξίας και χρησιμότητας έργα και μάλιστα με συνολικά ποσά πάνω από 4 εκατομμύρια ευρώ και μετά για να καλύψεις την τρύπα του Προϋπολογισμού, να παίρνεις δάνειο το οποίο τελικά θα πληρώσεις στο τέλος λόγω του υψηλού επιτοκίου 2, 5 φορές επάνω από τα αρχικό  ποσόν!!!
Αυτό ισοδυναμεί με καταστροφή .!!!!

     Και επειδή δεν έχω να κρύψω τίποτα, σας  πληροφορώ ότι στην θητεία μου ως Δημάρχου Αστακού πήραμε δάνειο 1 εκατομμύριο ευρώ, δεκαετούς διάρκειας με επινίκιο 1,5% για την κατασκευή 7,5 χιλιομέτρων εσωτερικού δικτύου ύδρευσης Αστακού με Πολυαιθυλένιο (την ώρα που σκαβόντουσαν οι δρόμοι για τον Βιολογικό και είχαμε και την ομόφωνη στήριξη της Αντιπολίτευσης) και το υπόλοιπο ποσόν για αποπληρωμή εργασιών που είχαν τελειώσει στα Σφαγεία, το οποίο λήγει το 2017.
     Μήπως μπορεί να μου πει κανείς , εάν το συνολικό ποσόν αποπληρωμής από το Δήμο είναι πάνω από 1.200. 000 ευρώ και δεν θυμάμαι καλά εγώ. Γιατί εγώ με αυτές τις Προϋποθέσεις το δάνειο αυτό όχι μόνο δεν το θεωρώ λάθος αλλά μεγάλη επιτυχία, αφού για να γίνουν τα έργα αυτά (μεγάλα έργα, που έχουν να κάνουν με ανάπτυξη και ποιότητας ζωής) που έγιναν τότε, σήμερα ίσως να απαιτούντο ποσά πολύ μεγαλύτερα των 5 εκατομμυρίων ευρώ.
         Καλές γιορτές λοιπόν σε όλους  με τις οικογένειες σας, οι οποίες για έμενα θα είναι  λίγο δύσκολες , αφού για πρώτη φορά δεν θα τις κάνω με τις εγγονούλες μου, οι οποίες πλέον ζουν μόνιμα στην Γαλλία .

Αστακός 22/12/2016
Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

Παναγιώτης Στάικος
Πρώην Δήμαρχος Αστακού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο