Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2016

Το «ευχαριστώ» του Δημήτρη Μπακοχρήστου - Το μήνυμα του χάλκινου Παραολυμπιονίκη

     Με ανάρτηση στον προσωπικό λογαριασμό του στο Facebook, ο χάλκινος παραολυμπιονίκης Δημήτρης Μπακοχρήστος, ευχαριστεί την οικογένεια του, όλους τους συγγενείς και φίλους, τον χορηγό και τον κόσμο που τον στηρίζει και του δίνει δύναμη με τις ευχές του.
Αναλυτικά:

    Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένεια μου που είναι πάντα δίπλα μου και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς συγγενείς και φίλους και σε όλο το κόσμο, για της ωραίες σας και όμορφες ευχές και τα ωραία σας λόγια. Με την στήριξη σας μου δίνεται μεγάλη δύναμη...
       Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω και όλους τους χορηγούς της ελληνικής παραολυμπιακης επιτροπής και ιδιαίτερα την «Ελληνικός Χρυσός ΑΕ» που όταν δεν υπήρχαν τα φώτα της δημοσιότητας πάνω μου, με πίστεψε στήριξε στην προσπάθεια μου...
Ειλικρινά σας ευχαριστώ...!!





1 σχόλιο:

  1. Αυτά να τα βλέπουν όσοι ακολουθούν τον άθλιο Αρτέμη Σώρα που μίλησε με τον χειρότερο τρόπο για τους ανθρώπους με κινητικές δυσκολίες. Συγχαρητήρια στον ολυμπιονίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο