Σάββατο 30 Ιουλίου 2016

Ο Παναγιώτης Κουρουμπλής μιλά για την ημέρα που έχασε την όρασή του

Η εικόνα που του έχει μείνει από τη στιγμή εκείνη
Στην ημέρα που, σε ηλικία 10 ετών, έχασε την όρασή του από έκρηξη χειροβομβίδας, αναφέρθηκε ο Παναγιώτης Κουρουμπλής, ο οποίος μίλησε σήμερα στον ΣΚΑΪ.
«Ήταν του Αγίου Πνεύματος και δεν είχαμε σχολείο. Στο χωριό μου, στο Ματσούκι Αιτωλοακαρνανίας», ανέφερε.....
«Ήμασταν εφτά παιδιά εκείνη την ημέρα, πήγαμε στο ποτάμι να παίξουμε και κάποια στιγμή βρήκαμε τη χειροβομβίδα. Δεν είχαμε εικόνα του τι ήταν, ήμασταν 10 χρονών. Έγινε έκρηξη, ένα παιδί σκοτώθηκε, εγώ έχασα το φως μου, ενώ τα υπόλοιπα παιδιά έπαθαν λιγότερες ζημιές. Η εικόνα που μου έχει μείνει είναι η στιγμή που ο παιδικός μου και καλός μου φίλος, που "χάθηκε" χτυπούσε τη χειροβομβίδα», ανέφερε ο κ. Κουρουμπλής.


sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο