Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

Ευάγγελος Παπαγεωργίου: Απάντηση στον Κώστα Τριαντακωνσταντή για hot spot Παλαίρου

Ανοιχτή επιστολή – Απάντηση
του Ευάγγελου Παπαγεωργίου

Αγαπητέ κ. Τριαντακωνσταντή,

       Σας ευχαριστώ θερμά για τον σχολιασμό του δελτίου τύπου που ανάρτησα για την μη εγκατάσταση hot spot στη Πάλαιρο. Πάντα η καλόπιστη κριτική βοηθά όλους εμάς τους πολιτικούς να αναπτύσσουμε τα αντανακλαστικά μας, να αυξάνουμε το ενδιαφέρον μας και να γινόμαστε καλύτεροι στο έργο μας. 
     Όμως είναι ολοφάνερο ότι στο εκδοθέν από εμένα δελτίο τύπου λείπει κάθε ίχνος εγωισμού, καθώς πρόβαλα μόνο το «εμείς», με την πραγματική έννοια του πληθυντικού αριθμού, μιλώντας για πραγματικά και όχι εικονικά αποτελέσματα που προέκυψαν μετά από συνεργατικές ενέργειες και προσπάθειες πολλών παραγόντων.
      Διαπιστώνω βέβαια με χαρά από  το ύφος σας ότι αγαπάτε με πάθος την περιοχή σας, έχετε ιδιαίτερες περιβαλλοντικές ευαισθησίες και θέλετε να βοηθήσετε με όποιον τρόπο μπορείτε στην ανάπτυξη του τόπου σας.....



   Τους ίδιους ακριβώς στόχους με εσάς έχω και εγώ θεωρώντας τον Δήμο Ακτίου - Βόνιτσας μια από τις ωραιότερες περιοχές στην Ελλάδα, γι΄ αυτό και είμαι έτοιμος να συνδράμω κάθε πράξη είτε της Δημοτικής Αρχής είτε της Περιφέρειας είτε τοπικών φορέων είτε ακόμη και μεμονωμένων ατόμων που στοχεύει στη βελτίωση των συνθηκών ζωής των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής.
      Άλλωστε για τον λόγο αυτόν έχω απευθυνθεί σε όλους τους Δήμους του Νομού Αιτωλοακαρνανίας ζητώντας από αυτούς να μου γνωστοποιήσουν τα προβλήματα των περιοχών τους και να μου πουν που εγώ μπορώ να φανώ χρήσιμος, καθώς είμαι νέος πολιτικός αφού πολιτεύομαι στο Νομό μόλις από τον Ιανουάριο του 2015.
       Στα πλαίσια αυτά είμαι διαθέσιμος να συνεργαστώ και με σας μακριά από μικροκομματικές σκοπιμότητες, πολιτικά παιχνίδια και ίντριγκες μόνο για το καλό του τόπου και των κατοίκων και σας καλώ σε έναν γόνιμο εποικοδομητικό διάλογο και σε μια συνεχή ανταλλαγή απόψεων για να μπορέσουμε να συνθέσουμε και να βρούμε λύσεις βιώσιμες και κοινά αποδεκτές  για όλα αυτά τα προβλήματα, που πολύ σωστά αναφέρατε στο κείμενό σας. 
       Θα πρέπει όμως να παραδεχτείτε  ότι η ιδιότητα του Υποψήφιου Βουλευτή ή η θέση μου, ως Συμβούλου σε Υφυπουργό, δεν μου δίνει το δικαίωμα και την δυνατότητα ούτε να αυτενεργώ ούτε να αποφασίζω και να διατάζω αλλά αυτό που μπορώ να κάνω είναι να γνωστοποιώ προς την εξουσία, είτε είναι το Κράτος είτε είναι η Περιφέρεια  κάθε δίκαιο αίτημα των Δημοτικών Αρχών και των κατοίκων όλων των περιοχών του Νομού Αιτωλοακαρνανίας.
     Να είσθε σίγουρος ότι θα σεβαστώ τον  ρόλο μου ακολουθώντας απαρέγκλιτα την φωνή της συνείδησης μου και θα τιμήσω όλους εκείνους που θα μου εμπιστευτούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στον τόπο τους.

Με εκτίμηση
Ευάγγελος Παπαγεωργίου
Σύμβουλος Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ  Τέρενς Κουίκ
Πολιτευτής Ανεξαρτήτων Ελλήνων Ν. Αιτωλοακαρνανίας. 


Υ.Γ. Θα παρακαλούσα στα πλαίσια της δεοντολογίας να καταχωρήσετε την απάντησή μου προς τον κ. Κωνσταντίνο Τριαντακωνσταντή.


ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟΝΕWS:

Κύριε  Παπαγεωργίου, 
   Αυτές τις μέρες, μας προέκυψε συνωστισμός κυρίων που κατάφεραν από κοινού!, κατόπιν ενεργειών τους προφανώς, να πανηγυρίσουν την μεγάλη «νίκη» για να μην γίνει το κέντρο φιλοξενίας προσφύγων στην Πάλαιρο.  Ο Δήμαρχος, ο Βίτσας, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες, ο Γερωκοστόπουλος, ο Τσακάλης και  σίγουρα έπονται κι άλλοι. 
      Δηλαδή τη στιγμή που οι Έλληνες διδάσκουν ανθρωπιά και αλληλεγγύη σε όλο τον κόσμο για την αντιμετώπιση του οξύτατου προβλήματος των προσφύγων εμείς κατορθώσαμε το πρωτόγνωρο οι πρόσφυγες να μην είναι καλοδεχούμενοι στο τόπο μας. 
     Με την ευκαιρία θα περιμέναμε δράσεις και ανακοινώσεις τους για τα μεγάλα προβλήματα του τόπου μας όπως, ο αυτοκινητόδρομος Ακτιο-Αμβρακία που έχει τελματώσει, για τα σκουπίδια που έρχονται από τον Πύργο στον ΧΥΤΑ Παλαίρου, το φράγμα Αχυρών που τελειωμό δεν έχει, τα σφαγεία Κατούνας που έχει μπει λουκέτο, τα κλειστά ιαματικά λουτρά Τρυφου, την υδροδότηση Πογωνιάς-Στενου που έχουν νερό ακατάλληλο προς πόσιν, την εφαρμογή των περιβαλλοντικών όρων στο έργο: Βιολογικος καθαρισμος Παλαίρου Δεπος Πογωνιάς κτιριακές εγκαταστάσεις, την ανεργία, την έλλειψη επενδύσεων στη περιοχή μας, το δρόμο Αμφιλοχίας - Βόνιτσας που θρηνούμε ζωές, την αναπτυξιακή προοπτική και δεκάδες άλλα μεγάλα θέματα που απασχολούν τον Δήμο μας.

Με εκτίμηση 
Η συντακτική ομάδα 
ΞΗΡΟΜΕΡΟΝEWS

3 σχόλια:

  1. ΔΥΝΑΤΗ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ ΞΗΡΟΜΕΡΟ,ΠΝΙΓΗΚΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕς,ΕΝΩ ΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ ΕΙΝΑΙ 500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ,ΑΜΟΡΦΩΣΙΑ,ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΜΗΔΕΝ,ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΗΔΕΝ,..ΣΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΟΙ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΕΝΝΑΜΕ ΣΩΤΗΡΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εσεις οι συντακτες του μπλόγκ επιμένετε να μην σέβεστε την καθολική αποφαση των πολιτών της περιοχής να μην θελουν να καταντήσει ο τόπος τους Πακισταν. Το να μην σέβεσαι την καθολική άποψη και να θες να επιβάλεις το δικό σου λέγεται κομμουνισμός κυριοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κύριε Παπαγεωργίου

    Από καρδιάς σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Είναι τιμή για μένα που βρήκατε χρόνο , να απαντήσετε στις απόψεις μου. Την ενέργεια σας την αξιολογώ θετικά ως προς το στόχο μου. Ο στόχος μου είναι να συμβάλω με όλες μου τις δυνάμεις στην ανάπτυξη του Δήμου μας.

    Ο Δήμος Ακτίου-Βόνιτσας είναι ένας θαυμάσιος συνδυασμός βουνού, πεδιάδας , θάλασσας. Ο δημιουργός στάθηκε απλόχερος στο να μας το δώσει όλα.Κατά συνέπεια είναι ένα πεδίο άσκησης αναπτυξιακής πολιτικής. Αξιοποιώντας τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα και ένα ανθρώπινο δυναμικό που δυστυχώς μένει ανενεργό μπορεί ο Δήμος να περάσει σε αναπτυξιακή ανάταση και δημιουργία.

    Δυστυχώς η πρώην και η νυν Δημοτική Αρχή είναι κατώτερες των περιστάσεων, έδωσαν οι προηγούμενοι και δίνουν οι τωρινοί την αίσθηση ότι δεν ήξεραν και δεν ξέρουν το πλούτο που ανέφερα πριν.

    Σε ότι με αφορά , μετέχω στη πολιτική ως ενεργός πολίτης από το 1977. Θεωρώ ότι η πολιτική είναι σοβαρή υπόθεση και προσφορά. Χωρίς καμία ιδιοτέλεια πορεύομαι υπηρετώντας αρχές και αξίες.

    Στο πλαίσιο που καθόρισα θα ήταν εκ μέρους μου παράλειψη να μην δεχθώ την ευγενική σας προσφορά για διάλογο. Γνωρίζω πολύ καλά τα θέματα του Δήμου Ακτίου- Βόνιτσας. Τα στοιχεία μου επικοινωνίας βρίσκονται στην φιλόξενη τούτη ιστοσελίδα. Μπορείτε να τα πάρετε.

    Από τη πλευρά μου είμαι ανοιχτός σε οποιαδήποτε τρόπο επικοινωνίας και δεσμεύομαι σύντομα να σας στείλω επιστολή με όλα τα προβλήματα του Δήμου μας. Αυτό που χρειάζεται άμεση αντιμετώπιση είναι η υδροδότηση Πογωνιάς- Στενού και ευρύτερης περιοχής με υγιεινό πόσιμο νερό.

    Με τη βεβαιότητα της σύντομής ανταλλαγής απόψεων σας χαιρετώ.

    Με εκτίμηση
    Κώστας Θ Τριαντακωνσταντής
    Μαθηματικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο