Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

24 Δευτερόλεπτα με τους Βενιαμίν (Λ. Καραγεώργο και Β.Καλαντζή) του Αίολου Αστακού

         Από την ώρα που ο Αποστόλης Πανταζής ανέλαβε την ομάδα του Αίολου ένας από τους στόχους ήταν και η προώθηση των παιδιών της ακαδημίας στην πρώτη ομάδα και η γενική αναμόρφωση των υποδομών. 
    Το πλάνο δείχνει ότι λειτουργεί εξαιρετικά. Και οι ακαδημίες υπό την επίβλεψη του Σάββα Αραμπατζάνη δουλεύουν πολύ καλά και παιδιά από τα σπλάχνα του συλλόγου στελεχώνουν την πρώτη ομάδα. 
     Σήμερα κάνουμε δυο επιθέσεις 24 δευτερολέπτων μαθαίνοντας τις προτιμήσεις των δυο μικρών της ομάδας του Αίολου. Του Λεωνίδα Καραγεώργου και του Βασίλη Καλαντζή
     17χρονα παιδιά γεμάτα όνειρα για το μπάσκετ και την ζωή...........



     Το ωραίο είναι ότι ο άνθρωπος που από μικρή ηλικία τους έμαθε τα πρώτα μυστικά του μπάσκετ και την αγάπη για αυτό είναι…. συμπαίκτης τους. 
   Ο λόγος φυσικά για τον Αλέκο Καλισώρα τον αρχηγό της ομάδας του Αίολου που ήταν για πολλά χρόνια προπονητής στις μικρές ηλικίες της ομάδας με πολύ καλά αποτελέσματα, και σίγουρα αισθάνεται περήφανος όπως και η διοίκηση και η τοπική κοινωνία που βλέπει αυτά τα παιδιά μέλη της ανδρικής ομάδας. 
Ας τους γνωρίσουμε:

24 Δευτερόλεπτα με τον Λεωνίδα Καραγεώργο

24.Αγαπημένη ταινία: Coach Carter
23.Αγαπημένος ηθοποιός: Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο
22.Αγαπημένο τραγούδι: Born to do
21.Αγαπημένος τραγουδιστής-τρια: Ραψωδός Φιλόλογος
20.Το ψυγείο σου έχει πάντα μέσα: Σοκολάτα
19.Χόμπι: Κιθάρα
18. Αγαπημένη ομάδα: Αίολος Αστακού, Παναθηναϊκός
17.Αγαπημένη ομάδα ΝΒΑ: Golden State Warriors
16.Αγαπημένο φαγητό: Μουσακάς
15.Φαγητό που δεν σου αρέσει: Φασόλια
14.Αγαπημένος-η ήρωας Κόμικ: Φλάς ο άνθρωπος αστραπή
13.Αγαπημένο χρώμα: Κίτρινο
12.Καλύτερη στιγμή στο μπάσκετ μέχρι στιγμής: Όταν πήραμε το πρωτάθλημα στην Α ΕΣΚΑΒΔΕ
11.Ιδανικός προορισμός για διακοπές: Χανιά
10.Αγαπημένος παίκτης: Stephen Curry
9.Ο καλύτερος συμπαίκτης που είχες: Όλη μου η ομάδα
8.Ο Δυσκολότερος αντίπαλος: Θοδωρής Κυριλής
7.Το πρώτο πράγμα που κάνεις το πρωί: Τρώω
6.Τελευταίο πριν κοιμηθείς: Διαβάζω
5.Αγαπημένο ζώο: Σκύλος
4.Παρατσούκλι: Curry
3.Αγαπημένο νούμερο φανέλας: 9
2. Η τελευταία κίνηση που κάνεις πριν βγεις από τα αποδυτήρια για τον αγώνα: Λέω στον εαυτό μου ‘ για τον αδερφό μου’
1.Μπάσκετ για σένα είναι: Η ζωή μου

24 Δευτερόλεπτα με τον Βασίλη Καλαντζή

24. Αγαπημένη ταινία: Hatchi :A dog's Tale
23.Αγαπημένος ηθοποιός: Jason Statham
22.Αγαπημένο τραγούδι: Αλήτης (Νινο)
21.Αγαπημένος τραγουδιστής-τρια: Robbie Williams
20.Το ψυγείο σου έχει πάντα μέσα: Νερό
19.Χόμπι: Ποδήλατο
18.Αγαπημένη ομάδα: ΑΕΚ
17.Αγαπημένη ομάδα ΝΒΑ: Houston Rockets
16.Αγαπημένο φαγητό: Παστίτσιο
15.Φαγητό που δεν σου αρέσει: Φακές
14.Αγαπημένος-η ήρωας Κόμικ: Donald Duck
13.Αγαπημένο χρώμα: Κίτρινο
12.Καλύτερη στιγμή στο μπάσκετ μέχρι στιγμής: Άνοδος Β Εθνική
11.Ιδανικός προορισμός για διακοπές: Ρόδος
10.Αγαπημένος παίκτης: James Harden
9.Ο Καλύτερος συμπαίκτης που είχες: Νίκος Κακλαμάνος
8.Ο Δυσκολότερος αντίπαλος: Η καριέρα μου τώρα ξεκινάει δεν έχω αρκετές εμπειρίες για να απαντήσω συγκεκριμένα. Μέχρι στιγμής είναι οι συμπαίκτες μου στην προπόνηση που είναι μεγάλου επιπέδου.
7.Το πρώτο πράγμα που κάνεις το πρωί: Ρίχνω νερό στο πρόσωπο μου
6.Τελευταίο πριν κοιμηθείς: Ακούω μουσική
5.Αγαπημένο ζώο: Λιοντάρι
4.Παρατσούκλί: Air Kala
3.Αγαπημένο νούμερο φανέλας: 12
2.Η τελευταία κίνηση που κάνεις πριν βγεις από τα αποδυτήρια για τον αγώνα: Ζντο με τους συμπαίκτες μου και δένω τα κορδόνια μου
1.Μπάσκετ για σένα είναι: Τρόπος ζωής, αγάπη και διασκέδαση μαζί.

Μιχάλης Σταμουλάκης
http://www.basket247.gr/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο