Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

ΠΟΙΗΣΗ: «Προσδοκίες του Λαού» του Γιώργου Βαρδή (Φυτείες)

ΟΝΕΙΡΑ, ΕΛΠΙΔΕΣ, ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ
του Γιώργου Βαρδή

Δεν ξέρω αν με ψέκασαν, φίλοι μου, στο κεφάλι 
κι απ’ τη δική μου τη φωλιά πέταξα τώρα σ’ άλλη.

Θέλω να ζήσω, αγαπητοί,  πλέον δεν έχω πόρο 
γι’ αυτό κι εγώ φτερούγισα και πήγα σ’ άλλο χώρο.

Να συνεχίσει για να ζει μέσα μου η ελπίδα 
που τόσα χρόνια έψαχνα μα πουθενά δεν είδα.

ΑΝΕΡΓΟΙ
Με την ελπίδα για να βρω δουλειά για να δουλέψω 
και στην κανονική ζωή πάλι να επιστρέψω.

ΑΣΘΕΝΕΙΣ
Να βρω για την υγεία μου γιατρό για να με γιάνει 
τα φάρμακα να κατεβούν που το ’χουν παρακάνει.

ΕΝΦΙΑ
Ήθελα για τον ΕΝΦΙΑ να βάλουνε χεράκι 
να τον πετάξουμε μαζί σ’ ένα βαθύ χαντάκι.

Δεν περιμένω θαύματα ούτε την άλλη μέρα 
μα λίγο πια τη φτώχεια μου να κάνω παραπέρα......



Συνέχεια βουλιάζουμε, παλεύω να σωθούμε 
η Τρόικα μας έστειλε σίγουρα να πνιγούμε.

ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ-ΕΥΡΩΠΗ
Δεν είμαστε υπόδουλοι, είμαστε στην Ευρώπη 
υπάλληλοι δεν θα δεχτώ για να μας παίξουν τόπι.

Μην επιμένετε, λοιπόν, δεν ψάχνω άλλο ταίρι 
μα θέλω να το σκέφτεστε πως είμαστε εταίροι.

Τι νόημα οι εκλογές θα ’χαν με τέτοιο τρόπο  
να μην μπορούν οι εκλεκτοί να κυβερνούν τον τόπο.

ΛΑΟΣ
Θα κάνουμε υπομονή να δούμε τι θα γίνει 
όμως εδώ η Τρόικα δεν θέλουμε να μείνει.


Γιώργος  Βαρδής  Φυτείες
Επιμέλεια: Άρης Μπιτσώρης 


2 σχόλια:

  1. Mονο εμεις φοβομαστε
    το θαυμα για να ειδουμε
    γιατι ετσι μας μαθανε
    εμας και τους γονιους μας .
    θαυματα θα τα δεις ....πολλα
    αρκει να τα πιστεψεις .
    αλαζει η κατασταση ,
    διολου δεν θα μπερδεψεις .
    όσοι απ'αυτους που ηταν πολλοι
    και τρωγαν την ζωη μας ,
    ΤΩΡΑ και θα πληρωσουνε
    την τσεπη την δικη μας .
    τα φαγοποτια επαψαν
    τα καγκελα εφυγαν .
    δημικρατια σαν παλια
    ελευθερη η ζωη μας .
    σαν καποιος να μας προσεξε...
    και ειρθε να μας βοηθησει .
    ισως θεος να εβαλε
    και χερι στην ψηχη μας .
    και τα στερνα τα καγκελα
    απο καγκελαρια.....
    και αυτα σε λιγο φευγουνε θα λυτρωθει ζωη μας .
    μειντε λοιπον αισιοδοξοι
    και με τον βαρουφακη
    αυτον δεν τον εκοβω εγω της μερκ@λ το σκυλακι .
    διχνει να ειναι ανετος
    με γνωση αυτος, μεγαλη
    ολοι ας τον βοηθησουμε
    να δουμε μερα αλλη .
    ομως και τα μνημονια
    κανεις μας δεν τα θελει
    χιλλιες φορες να παω δραχμη
    ισως να μας συμφερει .
    ρωσια -κινα , ακουσανε
    αληθεια απ'την βουλη μας
    ισως αυτοι βοηθησουνε ,
    στην στεγη την δικη μας .
    γι'αυτο σας λεω υπομονη
    οι γερωνταδες ΞΕΡΑΝ !!!!
    αυτο που τωρα αλαζουμε
    ως το υπερπέραν !
    copyright by GREAT απο Αγρινιο .
    τις καλημερες μου !!~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό μας λέει ο Όσιος Παίσιος ο Αγιορείτης ότι έρχονται μέρες που η ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ θα ξαναπιάσει την σκούπα για να καθαρίσει σ ύ ρ ι ζα όλα τα σκουπίδια που άφησε στο έδαφος της ψυχής μας η μεταπολίτευση και θα ξεμπλέξει τα κουβάρια για να δούμε ποιος είναι αθώος και ποιος φταίχτης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο