Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

Χρήστος Κολοβός: Τιμή και δόξα τους δύο Έλληνες πιλότους που έχασαν την ζωή τους στην Ισπανία

Ο Χρήστος Κολοβός αποχαιρετά με ένα συγκινητικό «αντίο» τους δύο Έλληνες πιλότους που έχασαν την ζωή τους κατά την συντριβή του ελληνικού F-16, στην αεροπορική βάση Los Llanos στο Αλμπαθέτε της Ισπανίας

Χρήστος Κολοβός Ταξίαρχος ε.α
Δημοτικός Σύμβουλος Ξηρομέρου

ΒΙΝΤΕΟ
         Ναι και εγώ κάθε φορά που  βλέπω αυτό το βίντεο και ακούω τα λόγια του τραγουδιού,  ανατριχιάζω με τους συναδέλφους ημίθεους ίκαρούς μας που κάθε μέρα δίνουν μάχη πάνω από τα νησιά μας σαν φύλακες Άγγελοι! 
   Θέλω να εκφράσω, μέσα από τη λυπημένη καρδιά μου για τα δύο παλληκάρια που χάθηκαν, τους δύο αετούς, τα ειλικρινά  μου συλλυπητήρια στις οικογένειές τους και στην δοξασμένη  Αεροπορία μας. Αιωνία  η μνήμη σε όλους του ήρωες Αεροπόρους μας που έχουν χαθεί στο βωμό του καθήκοντος για την προάσπιση των ιδανικών του Έθνους................


Σαν το σύννεφο φεύγω πετάω
έχω φίλο τον ήλιο Θεό
με του αγέρα το νέκταρ μεθάω
αγκαλιάζω και γη κι ουρανό

Και χωρίς τα φτερά δε φοβάμαι
το γαλάζιο ζεστή αγκαλιά
στα ψηλά τα βουνά να κοιμάμαι
στο Αιγαίο να δίνω φιλιά

Λευτεριά στους ανέμους ζητάω
έχω πάψει να είμαι θνητός
ανεβαίνω ψηλά κι αγαπάω
δίχως σώμα χρυσός αετός

Και χωρίς τα φτερά δε φοβάμαι
το γαλάζιο ζεστή αγκαλιά
στα ψηλά τα βουνά να κοιμάμαι
στο Αιγαίο να δίνω φιλιά

Σαν το σύννεφο φεύγω πετάω
έχω φίλο τον ήλιο Θεό
με του αγέρα το νέκταρ μεθάω
αγκαλιάζω και γη κι ουρανό

Τραγούδι: Βασίλης Σκουλάς
Μουσική/Στίχοι: Μιχάλης Νικολούδης, Πάρης Μήτσου

https://www.youtube.com/watch?v=eXiPEX4th9Q

1 σχόλιο:

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο