Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Δικαιώθηκε ο Γιατρός Απόστολος Δήμου από τον Περιφερειάρχη Ηπείρου και παίρνει την έδρα στον Ιατρικό Σύλλογο Πρέβεζας

      Ο γνωστός ειδικός Καρδιολόγος Απόστολος Δήμου, ο οποίος δραστηριοποιείται με απόλυτη επιτυχία  και στη περιοχή μας, αμέσως μετά τις εκλογές  στον Ιατρικό Σύλλογο Πρέβεζας είχε προχωρήσει σε καταγγελία κατά του Συλλόγου κάνοντας λόγο για αρπαγή της έδρας του.  
    Έρχεται τώρα ο Περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέξανδρος Καχριμάνης, ο οποίος κάνει δεκτή την υποβληθείσα ένσταση και με απόφασή του δίνει την τελευταία έδρα στον κ. Απόστολο Δήμου.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

«ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ»
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ  Κ. ΔΗΜΟΣ
ΙΑΤΡΟΣ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟΣ 
ΜΕΛΟΣ TOY NEOY Δ.Σ. ΤΟΥ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ  
   Αισθάνομαι την ηθική δικαίωση και είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος για αυτήν την κατάληξη, η οποία αποκαθιστά την ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΔΡΑΣ, την αλήθεια και «καθαρίζει» το τοπίο από όλους που ενεργούσαν με περισσή εμπάθεια και αναιτιολόγητη προκατάληψη ότι απαιτούσα παραβίαση της νομοθεσίας, για να εξυπηρετήσω την προσωπική μου φιλοδοξία και μάλιστα λειτουργώντας με συκοφαντικό και παράτυπο τρόπο.
       Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους στάθηκαν στο πλευρό μου όλο αυτό το διάστημα που πέρασε, τον δικηγόρο μου κο Γάτσιο Ν. Κωνσταντίνο, τον κο Χ. Πολίτη νομικό σύμβουλο του Πανελλήνιου Ιατρικού συλλόγου, τον πρόεδρο και το Δ.Σ. του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου, τους κύριους Σουμαλεύρη Δ., Δήμα Θ., Μπρίκο Σ., τους συναδέλφους που με τίμησαν με την ψήφο τους καθώς και την Περιφέρεια...........



      Απεγκλωβισμένος  λοιπόν από το βάρος των κατά βάσει άδικων πεπραγμένων γεγονότων, το κλίμα ομαλοποιείται και έτσι ΣΥΝΕΧΙΖΩ απρόσκοπτα τη ΔΡΑΣΗ, όπως αύτη προκύπτει από την ΕΝΤΟΛΗ που μου έχουν δώσει οι συνάδελφοι που εκπροσωπώ, με γνώμονα την προάσπιση των αρχών και θέσεων μου.

Με εκτίμηση,
Απόστολος Δήμος, MD

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο