Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

Η διαμάχη ΑΟ Βόνιτσας και Σωτήρη Ντόβα

     Διαζύγιο με τον ΑΟ Βόνιτσας πήρε ο Σωτήρης Ντόβας και μεταγράφηκε στη Κοζάνη, όμως με δηλώσεις του αφήνει αιχμές για την ομάδα της Βόνιτσας.
Αναλυτικά: 

Η Βόνιτσα απάντησε άμεσα στις δηλώσεις του Σωτήρη Ντόβα 
    Η ανακοίνωση της Βόνιτσας: Και τελικά το παιδί μίλησε!  Και τι είπε;;;  Άλλα λόγια ν΄ αγαπιόμαστε! Κάποιοι λένε πως η σιωπή είναι χρυσός. Δε θα το άκουσε φαίνεται ποτέ ο κ. Ντόβας. Του ευχόμαστε καλή πορεία στη «καριέρα» του!!!

Νωρίτερα ο Ντόβας έκανε τις παρακάτω δηλώσεις: 

Σωτήρης Ντόβας: Η αλήθεια για την Βόνιτσα
    Την δική του εκδοχή για την ολιγοήμερη συνεργασία του με την ομάδα της Βόνιτσας έδωσε ο Σωτήρης Ντόβας σε γραπτές δηλώσεις του στο basket247.gr. O Γκάρντ των Διόσκουρων Κοζάνης πλέον μιλάει για τριτοκοσμικές συνθήκες και απαντάει σε κάποιες από τις κατηγορίες των ανθρώπων της Βόνιτσας σχετικά με την φυγή του από την ομάδα..........



Αναλυτικά οι δηλώσεις: 
     Όσα αναφέρθηκαν για το πρόσωπο μου είναι συκοφαντικά και με προσβάλλουν. Παρακάτω θα αναφέρω τις πραγματικές συνθήκες διαβίωσης και όσα στα αλήθεια συνέβησαν για όλα τα ζητήματα. 
     Όταν ξεκίνησε η προετοιμασία με άφησαν να περιμένω 5,5 ώρες στα ΚΤΕΛ της Πρέβεζας χωρίς να απαντούν και κλείνοντας μου το τηλέφωνο, ενώ τους είχα ενημερώσει για την ώρα άφιξης μου
     Όταν έφτασαν με πήραν και με πήγαν σε ένα ξενοδοχείο της Βόνιτσας λέγοντας μου ότι θα μείνω εκεί για δυο μέρες ενώ είχε υπογραφεί η διαμονή μου σε σπίτι της αρεσκείας μου στο άρθρο 5Α του ιδιωτικού συμφωνητικού και οι κύριοι με άφησαν εκεί για 20 ήμερες. 
     Οι συνθήκες στο ξενοδοχείο ήταν επιεικώς απαράδεκτες (Υπάρχουν διαθέσιμες φωτογραφίες). Τα βράδια δεν μπορούσα να κοιμηθώ λόγο φαγούρας και έτσι ζήτησα να τηρηθεί οτι είχε υπογραφεί στο ιδιωτικό συμφωνητικό και να μεταφερθώ σε σπίτι πράγμα που δεν έγινε ποτέ. 
     Για όσα γράφω έχω μάρτυρες τους πρώην συμπαίκτες μου. Όσο για τα χρήματα που με κατηγορούν πως κράτησα ήταν δουλεμένα εφόσον παρέμεινα εκεί για 20 μέρες. Αντί αυτού εγώ τους τα επέστρεψα για να είμαι εντάξει και με το παραπάνω. Πήραν τα διπλάσια από όσα μου έδωσαν διότι δεν με άφηναν ελεύθερο. Αυτοί είναι οι 'Κύριοι' της Βόνιτσας.

Μιχάλης Σταμουλάκης
http://www.basket247.gr/




4 σχόλια:

  1. Κατσαπλιά ,να ασχολείσαι με την ομάδα του Αστακού κι όχι με της Βόνιτσας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραια απαντηση έδωσε η ομάδα....Χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αφου του είπε η ομάδα, η σιωπή είναι χρυσός... Τί ήθελε και άνοιξε το στόμα του και τους χαλάσει στην πιάτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΕΕΕ καλά ηρεμήστε και λίγο μπορεί να του απάντησαν με έξυπνο τρόπο όμως με αυτή τους την απάντηση σημαίνει ότι όσα ανέφερε ο κ. Ντόβας είναι αλήθειες γιατί δεν είδα να βγαίνει κανείς και να διαψεύδει τα όσα είπε ο κ. Ντοβας ....και εξάλλου δεν τον άφηναν να φύγει από την ομάδα την ώρα που ή ίδια ομάδα είχε διαλυθεί ολοσχερώς

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο