Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Δήλωση υποψηφιότητας της Διονυσίας Τόντου του Ευαγγέλου με τον συνδυασμό ''ΔΥΝΑΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ - πρώτα ο πολίτης''

Στις εκλογές αυτές συμμετέχω με τον συνδυασμό του Υποψήφιου Δημάρχου Ερωτόκριτου Γαλούνη «ΔΥΝΑΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ – Πρώτα ο πολίτης».
Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1988. Οι γονείς μου είναι οι Βαγγέλης και Βασιλική Τόντου. Είμαι επιχειρηματίας στον τομέα του τουρισμού, ιδιοκτήτρια τουριστικού λεωφορείου με έδρα την Μπαμπίνη Ξηρομέρου Αιτωλοακαρνανίας.
 Το 2008-2010 εργάστηκα στον εμπορικό λιμένα Πλατυγιαλίου Αστακού στην εταιρεία ΑΚΑΡΠΟΡΤ Α.Ε.  ως γραμματέας διεύθυνσης.
Είμαι φοιτήτρια στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο στη σχολή «Ευρωπαϊκός Πολιτισμός».
Παράλληλα ολοκληρώνω τη φοίτηση μου στην επαγγελματική σχολή Αγρινίου ως Βοηθός Φαρμακοποιού.

Είμαι απόφοιτη της δημόσιας σχολής ΙΕΚ Αγρινίου χρηματοοικονομικού τομέα - γραμματέας νομικών επαγγελμάτων και έχω επίσης παρακολουθήσει στο καποδιστριακό πανεπιστήμιο Αθήνας  προγράμματα εξ αποστάσεως όπως επιχειρησιακή επικοινωνία & ξένη εμπορική αλληλογραφία , οικονομική κρίση 2010 & προοπτικές μιας επιχείρησης.
Τόντου Διονυσία του Ευαγγέλου (Ντενίς)
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος

4 σχόλια:

  1. ΠΡΩΤΕΥΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΣΩΠΙΚΟ. ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΛΟΣ Ο ΒΑΡΝΑΚΑΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ..
    Κ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο