Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Δήλωση υποψηφιότητας της Θεοδώρας Μαργώνη με το συνδυασμό ''ΔΥΝΑΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ - πρώτα ο πολίτης''

Υποψήφια τοπική σύμβουλος Αστακού
 Ονομάζομαι Μαργώνη Θεοδώρα, γεννήθηκα και διαμένω στον Αστακό.
 Είμαι απόφοιτος κομμωτικής του εκπαιδευτικού ομίλου ΙΕΚ Βόλου (ΟΕΕΚ).
 Όραμά μου είναι με την υποψηφιότητά μου μέσα από το συνδυασμό Δυνατό Ξηρόμερο με αρχηγό τον Ερωτόκριτο Γαλούνη να δω τον τόπο μου να φεύγει από τη στασιμότητα των τελευταίων ετών και να παίρνει τον δρόμο της ανάπτυξης στον πολιτισμό, τον αθλητισμό και τη δημιουργία θέσεων εργασίας για τους νέους στον πρωτογενή τομέα.
 Υπόσχομαι πως εάν με εκλέξετε θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις για την επίτευξη αυτών των στόχων.

6 σχόλια:

  1. Mpavo sou koritsi mou. Vgeite oloi oi neon mprosta.mazi sou proxora!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπραβο,καλη επιτυχια. Εχει αναγκη ο τοπος απο ανθρωπους που ζουν στον τοπο τους και γνωριζουν καλυτερα απο τον καθενα τα προβληματα του τοπου. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νέοι άνθρωποι αντί να συνασπιστείτε ΟΛΟΙ δημιουργώντας κάτι καινούργιο και διαφορετικό, πάτε και κολλάτε σε δοκιμασμένα και αποτυχημένα παλαιοκομματικά σχήματα ,κρίμα ,έτσι δεν αλλάζει ο κόσμος παιδιά ,απλώς συνεχίζεται στο διηνεκές η φθορά η υποβάθμιση η συνδιαλλαγή η υπανάπτυξη η κακιά μας μοίρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΗ ΣΤΟΝ ΣΤΟΙΒΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο στίβος γράφεται με γιωτα ... Έλεος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο