Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Ο Νίκος Ναούμης για την υποψηφιότητα του στις Δημοτικές Εκλογές

Αγαπητοί συμπατριώτες,
εδώ και πολλά χρόνια τρεις είναι οι λέξεις που λέω κάθε μέρα.
Από τότε που πήρα το πτυχίο Πολιτικών Επιστημών από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο.
Από τότε που δουλεύω για τον Πολιτικό Σχεδιασμό της Νέας Δημοκρατίας.
Από τότε που διαπίστωσα ότι η Υγεία είναι προτεραιότητα όλων μας και υπέρτατη αξία για τον άνθρωπο.
Τρεις είναι, και τρεις παραμένουν, οι λέξεις που έχω στηρίξει τη ζωή μου.
Πιστεύω, Ελπίζω, Βλέπω

Πιστεύω στην ανθρώπινη αξία. Πιστεύω στους συγχωριανούς μου που με κόπο προσπαθούν να στηρίξουν οικογένειες, να σπουδάσουν παιδιά, να κρατήσουν τη γη και το βιός τους, σε καιρούς που η κρίση ισοπέδωνε ανθρώπους και αξιοπρέπειες. Πιστεύω στον αγώνα που δίνουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι για την επιβίωση, και τους θαυμάζω, γιατί τον ίδιο αγώνα κάνει και η δική μου οικογένεια.
Ελπίζω στο νέο που έρχεται. Συνεχίζω να ελπίζω, διότι η επιστήμη με έχει διδάξει ότι η πολιτική γενναιότητα και οι δύσκολες αποφάσεις φέρνει, με μαθηματική βεβαιότητα, προκοπή. Και αυτό μπορεί τώρα να φαίνεται σε αριθμούς αλλά δεν θα πάρει χρόνο μέχρι να βιώσουμε τις πρώτες αλλαγές.
Βλέπω ότι η ζωή μας έχει αλλάξει. Και αν αυτό φαντάζει οξύμωρο, να ξέρετε ότι βιώνω με τα μάτια της ψυχής μου αυτό που συμβαίνει σε όλους μας. Βιώνω κι εγώ την αδυναμία και τη συντριβή. Βλέπω την αγωνία και το άγχος που νιώθουμε.
Και γι' αυτό τον λόγο πήρα την απόφαση να συμμετάσχω στις εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης με το ΄΄ΔΥΝΑΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ΄΄ του Ερωτόκριτου Γαλούνη.
Όλοι εμείς που βιώσαμε την καταιγίδα της κρίσης ξέρουμε πώς να σχεδιάσουμε την επόμενη μέρα.
Ως νέος άνθρωπος, αρνούμαι να μείνω θεατής των εξελίξεων. Επέλεξα τη συμμετοχή και τον αγώνα. Την έκθεση και τα πεδία των μαχών. Για να βοηθήσω να αλλάξουν τα πράγματα. Μπορώ!
Οι σπουδές μου, οι επαγγελματικές μου γνώσεις, αλλά κυρίως οι βιωματικές μου εμπειρίες για τις ανάγκες των ατόμων με  αναπηρίες, με κάνουν να πιστεύω ότι μπορώ να φανώ χρήσιμος στη διαχείριση των κοινών του τόπου μας
Χρόνια Πολλά – Καλή Ανάσταση
Νίκος Ναούμης
Πολιτικός Επιστήμονας
Υπ. Δημοτικός σύμβουλος Ξηρομέρου

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο