Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Δήλωση υποψηφιότητας Νικολάου Μπίτα

 
Συνδημότες-ισες – Ξηηρομερίτες – ισες
Υπηρέτησα την Τοπική Αυτοδιοίκηση τα τελευταία 3 ½ χρόνια ανιδιοτελώς και με μοναδικό μου σκοπό την προσφορά στον τόπο μου.
Είχα αποφασίσει να μην συμμετάσχω στις προσεχείς Δημοτικές  εκλογές, πρόθεση την οποία είχα κοινοποιήσει σε γνωστούς και φίλους.
Οι τελευταίες εξελίξεις και τα προσφάτως διαδραματιζόμενα στο Δήμο μας, με ανάγκασαν να αλλάξω την απόφασή μου και να πεισθώ ότι " η αποχή δεν είναι η καλύτερη λύση".
Για τον λόγο αυτό αποφάσισα να συμμετάσχω και να είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό "ΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ ΑΛΛΑΖΕΙ-Eπιλογή ευθύνης" με υποψήφια Δήμαρχο την κ. Κωνσταντίνα Σαμαρά – Κουμανδράκη, την οποία καλώς γνωρίζω και της οποίας τις αγνές προθέσεις και την διάθεση για προσφορά, ουδείς αμφισβητεί, παρά τα λάθη που μπορεί να έγιναν την τελευταία 3ετία κι για τα οποία  δεν είναι η μόνη υπεύθυνη, αλλά είμαστε όλοι συνυπεύθυνοι, τα αίτια δε των οποίων δεν είναι φρόνιμο επί του παρόντος να αναλυθούν.
 Στόχοι μου είναι :
 ·Να διορθωθούν τα κακώς κείμενα και τα λάθη της παρελθούσης περιόδου
 ·Να προσπαθήσω να  προωθήσω και να υλοποιήσω με δύναμη και πάθος ότι είναι καλό για τον τόπο και τους συνδημότες μου
 Στην προσπάθειά μου αυτή, ζητώ την στήριξή σας και την συμπαράστασή σας
 Με εκτίμηση
 Νικόλαος Βασ. Μπίτας
 Παλαιομάνινα 23 Απριλίου 2014
 
ntina-samara.blogspot.gr
 

2 σχόλια:

  1. Εν πάσει περιπτώσει κωλοτούμπα έκανες, αφού άλλα έλεγες και άλλα έκανες. Τώρα τι περιμένεις; Να σε ξαναψηφίσουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για ποια κωλοτούμπα μιλάς;Μήπως εννοείς την δική σου; ο Άνθρωπος δεν ειχε πει οτι θα κατέβαινε με άλλον συνδυασμό για να κάνει κωλοτούμπα, απλά είδε ότι με την αποστασιοποίηση απο τα κοινά μόνο καλό δεν κάνει για τον τόπο του. μάθε να διαβάζεις που μας το παίζεις και επιστήμονας. εμείς πάντως θα τον ψηφίσουμε με χίλια και όχι τον δικόσου ο οποίος θα φάει τέτοια μαυρίλα που θα την θυμάτε όπως και συ. μην ξεχνιομαστε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο