Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Δήλωση υποψηφιότητας του Χαράλαμπου [Μπάμπη] Παπαχαραλάμπους, με τον συνδυασμό ''ΔΥΝΑΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ - πρώτα ο πολίτης''

  Υποψήφιος τοπικός σύμβουλος Μαχαιράς Δήμου Ξηρομέρου

Ονομάζομαι Χαράλαμπος [Μπάμπης] Παπαχαραλάμπους, γεννήθηκα και διαμένω στην Μαχαιρά του Δήμου Ξηρομερου. Είμαι υπαξιωματικός του Λιμενικού και εργάζομαι στο Λιμενικό του Αστακού. Είμαι παντρεμένος και έχω τρεις κόρες. Όραμά μου είναι με την υποψηφιότητά μου μέσα από το συνδυασμό Δυνατό Ξηρόμερο με αρχηγό τον Ερωτόκριτο Γαλούνη να δω τον τόπο μου να φεύγει από τη..... 

στασιμότητα των τελευταίων ετών και να παίρνει τον δρόμο της ανάπτυξης στον πολιτισμό, τον αθλητισμό και τη δημιουργία θέσεων εργασίας για τους νέους στον πρωτογενή τομέα. 
Υπόσχομαι πως εάν με εκλέξετε θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις για την επίτευξη αυτών των στόχων. Θα εργασθω με συνεπεια και αποφασιστικοτητα για το καλό του χωριού μου και των πολιτών του.

 Μετά τιμής και σεβασμού Χαράλαμπος[Μπάμπης]Παπαχαραλάμπους

4 σχόλια:

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο