Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Δήλωση υποψηφιότητας Σκαρμούτσου Γεωργίου



Φίλες και  Φίλοι Δήμου Ξηρομέρου,

   Έχω την τιμή να σας ανακοινώσω την υποψηφιότητα μου στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές με τον συνδυασμό  “ Το Ξηρόμερο Αλλάζει – Επιλογή Ευθύνης ” . Έχοντας λοιπόν απόλυτο αίσθημα ευθύνης και υπευθυνότητας αποδέχτηκα την πρόταση της κυρίας Ντίνας Κουμανδράκη Σαμαρά να λάβω μέρος στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού της .....


 Γνωρίζοντας καθημερινά τον Δήμο Ξηρομέρου μέσα απο τη δουλειά μου, εδώ και είκοσι δύο χρόνια θεωρώ ότι και εγώ με τη σειρά μου μπορώ να συμβάλλω στην βελτίωση και πρόοδο του τόπου . Το  Ξηρόμερο ζει αλλά δύναται να αλλάξει δημιουργικά με τη δική σας επιλογή .


Με εκτίμηση , Γεώργιος Χ. Σκαρμούτσος  


 Προϊστάμενος ΔΕΔΔΗΕ (ΔΕΗ) Μεσολογγίου  


4 σχόλια:

  1. "Γνωρίζοντας καθημερινά τον Δήμο Ξηρομέρου εδώ και είκοσι δύο χρόνια θεωρώ ότι και εγώ με τη σειρά μου μπορώ να συμβάλλω στην βελτίωση και πρόοδο του τόπου . Το Ξηρόμερο ζει αλλά δύναται να αλλάξει δημιουργικά με τη δική σας επιλογή ."
    Συγνώμη αλλά ποιό Δήμο Ξηρομέρου γνωρίζεις? Μήπως εννοείς τον Δήμο Ι.Π.Μεσολογγίου?
    Αφού δεν ήσουν ποτέ δημότης και ήρθες τώρα μόνο και μόνο για να βάλεις υποψήφιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΞΕΧΑΣΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΙΟ ΧΩΡΙΟ ΕΙΣΑΙ .ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΞΕΡΟΥΜΕ; ΑΠΟ ΑΡΧΟΝΤΟΧΩΡΙ ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα μας φερει και κανεναν αλλον απο ποιο μακρια σε λιγο. δυστυχως ετσι ειναι αυτα οταν δεν εχεις ατομα να συμπληρωσεις το ψηφοδελτιο ψαχνεις να βρεις οποιον ν αναι. ετσι δεν παιρνονται οι εκλογες κυρια κουμανδρακη. γιατι παιδευεστε και δεν καθεστε στην ακρη σας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. apo pou vre paidia,ston agio thoma massologiou menei o kurios eleooooos!!!as ta doun autoi pou ton stirizoun auta,kapioi deitzides.toylaxiston kanei k ena kalo paei pio piso kapoies diakopes reumaton pali kala,

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο