Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Γεώργιος Ευαγ. Παλαιοπάνος: υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με το συνδυασμό του Παύλου Μοσχολιού

Το βιογραφικό σημείωμα του υποψηφίου δημοτικού Συμβούλου Γεωργίου Παλαιοπάνου
 Γεώργιος Παλαιοπάνος του Ευαγγέλου
Κατάγομαι από την Ρίγανη Ξηρομέρου και γεννήθηκα το 1980.
Είμαι παντρεμένος με τη Φωτεινή Κατερινοπούλου από τα Όχθια.
Ζούμε στην Τοπική Κοινότητα Ρίγανης και έχουμε δύο παιδιά, την Βασιλική και τη Κατερίνα.
Είμαι τελειόφοιτος Τεχνικού λυκείου με την ειδικότητα Ηλεκτρολόγου
και από το 2008 είμαι κατά κύριο και μοναδικό επάγγελμα αγρότης.......


Η αγάπη και το ενδιαφέρον μου για τα κοινά εκδηλώθηκε από τα μαθητικά μου χρόνια έως και σήμερα και συμμετείχα ενεργά στα 15μελες συμβούλια και αργότερα σε πολλούς αθλητικούς συλλόγους της πόλης.
Από το 2003 έως και το 2007 διετέλεσα Πρόεδρος στην  ΘΥΡΑ  6 των οργανωμένων οπαδών του Παναιτωλικού και ταυτόχρονα ήμουν μέλος του ερασιτέχνη Παναιτωλικού, εκλέχτηκα στο διοικητικό συμβούλιο του ερασιτέχνη Παναιτωλικού το 2004
το 2007 -2008 ήμουν μέλος του διοικητικού συμβουλίου (υπεύθυνος προβολής) του γυναικείου τμήματος χάντμπολ της Προοδευτικής Αγρινίου που αγωνίζονταν στην Α2 εθνική κατηγορία.
Και από το 2011 έως σήμερα ανήκω στην ποδοσφαιρική οικογένεια του Πανοχθιακού, είμαι μέλος της διοίκησης και έχω αναλάβει την ιστοσελίδα και την προβολή  της ομάδας των Οχθίων στα ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα της Αιτωλοακαρνανίας.
 Πολιτικά ανήκω στο Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο (Δημήτρης Καζάκης) και είμαι μέλος του.
Οι δημοτικές εκλογές του 2010 αποτελούν την αφετηρία για την ενασχόλησή μου με τα πράγματα της πόλης του Αγρινίου, συμμετείχα στις εκλογές και εκλέχτηκα στην τοπική κοινότητα Ρίγανης δεύτερος σε ψήφους τοπικός σύμβουλος και συνεργάστηκα με τον πρόεδρο Μιχάλη Χαραλάμπους και τον τοπικό σύμβουλο Γιώργο Γραμμένο για την προκοπή και πρόοδο του χωριού μου.
 Αγαπητοί συμπολίτες και συμπολίτισσες
  Με ξεκάθαρα λόγια και με ειλικρινά θέλω σε όλους να γνωστοποιήσω πως η κίνηση μου αυτή να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος έγινε γιατί θέλω με όλες μου τις δυνάμεις να προσφέρω στο τόπο μας, θέλω να συνεργαστώ με όλους τους συνδημότες για να λύσουμε στο ακέραιο τα προβλήματα του τόπου μας και να πραγματοποιήσουμε με έργα τις ιδέες που έχουμε όλοι μαζί και που σίγουρα θα αλλάξουν προς το καλύτερο την μορφή του δήμου μας.

 Όμως δεν πρέπει να μείνουμε στα λόγια αλλά θα πρέπει να προχωρήσουμε δυναμικά με πράξεις και έργα.

 Πιστεύω πως σε αυτές τις εκλογές  θα πρέπει να βάλουμε στην άκρη τις πολιτικές μας ιδεολογίες και να ψηφίσουμε πρόσωπα, ανθρώπους που έχουν ψυχικά αποθέματα και γνώσεις για να υπηρετήσουν το σύνολο της τοπικής κοινωνίας και το συμφέρον του Δήμου Αγρινίου.

 Να ψηφίσουμε ανθρώπους που θα αφουγκραστούν τον παλμό της τοπικής κοινωνίας, που θα αφουγκραστούν την γερουσία και την νεολαία του τόπου.

 Θέλω να σας διαβεβαιώσω  πως είμαι ένας από τους ανθρώπους που σε καμία περίπτωση δεν εξυπηρετώ και δεν θα εξυπηρετήσω τα μικροσυμφέροντα των λίγων αντίθετα θα συγκρουστώ μαζί τους.

Είμαι εδώ και δίνω μάχη να υπηρετήσω με σεβασμό τα συμφέροντα του δήμου μας.

 Σας καλώ όλους να συστρατευτούμε  να ενωθούμε να μονιάσουμε για να πετύχουμε τους στόχους μας και να γίνουν έργα πνοής για τον Δήμο Αγρινίου, να λύσουμε σημαντικά προβλήματα, να απομονώσουμε τα μικροσυμφέροντα των λίγων και να εργαστούμε όλοι μαζί για τα συμφέροντα του τόπου.
 Με φιλικούς και εγκάρδιους χαιρετισμούς
 Γεώργιος Παλαιοπάνος του Ευαγγέλου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο