Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Κώστας Γαλάνης : Ο λόγος που επέλεξα το συγκεκριμένο συνδυασμό είναι ότι έδειξε να με εμπιστεύεται περισσότερο από άλλους

Πριν από λίγο καιρό ανακοίνωσα την απόφαση για τη συμμετοχή μου στις Δημοτικές Εκλογές του Μαΐου με το συνδυασμό του οποίου ηγείται ο κύριος Ερωτόκριτος Γαλούνης και όχι η κ. Κουμανδράκη Σαμαρά Κων/να, όπως είχα αποφασίσει πριν από αρκετό καιρό. Το γεγονός αυτό προκάλεσε και θετικά αλλά και όπως ήταν φυσικό και αρνητικά σχόλια.......
 Βεβαίως δικαίωμα του κάθε πολίτη είναι να κρίνει επιδοκιμάζοντας ή επικρίνοντας λόγια και έργα προσώπων, ιδιαίτερα όσων ασχολούνται με τα κοινά, αρκεί η κριτική να είναι καλοπροαίρετη, περιέχοντας και στοιχεία θετικής αντιπροσφοράς κι όχι μόνο στείρα άρνηση. Διευκρινίζω λοιπόν προς τους φίλους, που ενόχλησε η παρουσία μου στον εκλογικό στίβο τα εξής:
Η θητεία μου στην τοπική αυτοδιοίκηση κατά το παρελθόν θεωρώ ότι υπήρξε θετική, παρά τα όποια λάθη. Και θα ήταν θετικότερη αν δεν ορθωνόταν μπροστά μου εμπόδια που άλλοι έβαζαν. Κανένας όμως δε μπορεί να αμφισβητήσει την προσπάθειά μου, τις προθέσεις και το όραμά μου για τον τόπο μου.
Βασικό κίνητρο για τη συμμετοχή μου στις επικείμενες εκλογές είναι να υπηρετήσω την περιοχή και ιδιαίτερα τον τόπο που γεννήθηκα και λατρεύω. Επιθυμώ να διαθέσω χρόνο και κόπο, για να προσφέρω απ’ όποιο τομέα μου κάνουν την τιμή να μου αναθέσουν. Αυτή είναι η πρόθεσή μου, αυτή η επιθυμία μου, αυτή η ιδεολογία μου. Κι ας μη μιλήσω για κάποιους δήθεν «ιδεολόγους» και την πορεία τους.
Ο λόγος που επέλεξα το συγκεκριμένο συνδυασμό είναι ότι έδειξε να με εμπιστεύεται περισσότερο από άλλους. Κι έχω να πω σε όσους με επικρίνουν για πολιτική αστάθεια, ότι τα πράγματα σήμερα είναι διαφορετικά. Ο θεσμός της Τοπικής Αυτοδιοίκησης δοκιμάζεται, τα πράγματα δυσκόλεψαν κι ο τόπος μας – περισσότερο από κάθε άλλη φορά – χρειάζεται την προσπάθεια όλων, φυσικά και τη δική μου. Με την κριτική της «πολυθρόνας» και του καφενείου, αποδίδοντας ευθύνες μόνο στους άλλους και καμιά στον εαυτό μας, δε νομίζω ότι προσφέρουμε στον τόπο μας.
Προσωπικά, θεωρώ ότι αφού δεν κατέστη εφικτή η κάθοδός μου στις εκλογές ως επικεφαλής ψηφοδελτίου, δικαιούμαι να ζητώ τη στήριξη των συμπολιτών μου, αφού είναι φανερό ότι το μόνο που με εμπνέει δεν είναι «καρέκλες», κι αξιώματα, αλλά δουλειά για τον τόπο.-
 Με εκτίμηση
Γαλάνης Κώστας 

14 σχόλια:

  1. Εσενα σε παιζουν 12χ καιπαλι δενσε πιανουν μεχρι να κατατεθουν τα ψηφοδελτια θα δουμε που θα πας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κώστα ειμαστε μαζι σου ......προχωρά μπροστα ....οι αλλοι ουτε ψηφοδέλτιο δεν μπορούν να φτιάξουν ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΙΣ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΜΙΚΡΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΕ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ.ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΤΙ ΕΣΤΙ ΒΕΡΙΚΟΚΟ........Κ..........Α ΜΙΚΡΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το δις εξ αμαρτειν ουκ ανδρος σοφου.Πηγες μια φορα στον Σαμαρα,σε αδειασε,δεν εβαλες μυαλο και στις προηγουμενες εκλογες εκει εσυ παλι,την πατησες ξανα,ε αν και τωρα εβαζες με την Ντινα θα ερχονταν επιστημονες απο ολο τον κοσμο να σε εξετασουν,φαινομενο μοναδικο θα ησουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ediksan na se emisteuonte h se empisteuonte?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΙΣΤΙΡΙΚΟ ΤΟΥ, ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΤΟΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΝΗΜΗ ΕΧΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κ. ΓΑΛΑΝΗ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΑΛΑΞΕΤΕ ΓΝΟΜΗ ΚΑΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ; ΟΙ ΨΗΦΟΦΩΡΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΕΡΝΗΣ ΕΣΗ ΟΠΟΥ ΘΕΛΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κ. ΓΑΛΑΝΗ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΑΛΑΞΕΤΕ ΓΝΟΜΗ ΚΑΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ; ΟΙ ΨΗΦΟΦΩΡΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΕΡΝΗΣ ΕΣΗ ΟΠΟΥ ΘΕΛΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΩΣΤΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ!!! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κ. ΓΑΛΑΝΗ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΑΛΑΞΕΤΕ ΓΝΟΜΗ ΚΑΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ; ΟΙ ΨΗΦΟΦΩΡΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΕΡΝΗΣ ΕΣΗ ΟΠΟΥ ΘΕΛΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟ ΤΟ ΤΙ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΟΥΝ....ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΡΙΖΕΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΟΛΩΤΟΥΜΠΑ ΜΙΚΡΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΟ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ.ΤΣΙΠΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ,ΕΝΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΒΓΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΚΛΑΡΙ ΣΥΝΤΟΜΑ......ΜΙΚΡΕ Κ........Α.ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΙ Η ΠΑΡΔΑΛΗ ΑΡΚΟΥΔΑ,ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ..../

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΕ ΔΕΧΤΗΚΑΝ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο