Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Υποψήφια Περιφερειακή σύμβουλος Ακριβής Καπιζιώνη


Δήλωση της υπ. Περιφερειακής Συμβούλου Π.Ε. Ηλείας Ακριβής Καπιζιώνη (Υπεύθυνη Λογιστηρίου στην ΔΟΜΙΚΗ ΕΤΟΙΜΟ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑ Α.Ε. – π. Πρόεδρος του Πολιτιστικού & Εξωραϊστικού Συλλόγου Αλιφείρας):
«Αγαπητοί φίλοι,

Δηλώνω και εγώ, λοιπόν, επίσημα την υποψηφιότητα μου στο πλευρό του Απόστολου Κατσιφάρα με τον συνδυασμό «ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ-ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ».
Θέλοντας με αυτή την προσπάθεια να δείξω και εγώ ενεργά ότι το νέο αίμα υπάρχει και πρέπει να προσφέρει.
Από την μεριά μου θέλω να δώσω το καλύτερο δυνατό για τον τόπο μου αλλά και για όλη την Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας στον κοινωνικό τομέα.
Θεωρώντας, λοιπόν, τον Απόστολο Κατσιφάρα έναν τρομερά ικανό άνθρωπο, ο οποίος πραγματικά το έχει αποδείξει φέροντας εις πέρας αρκετά από τα θέματα που προέκυψαν κατά την διάρκεια της θητείας του κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες, γνωρίζοντας ότι τα τελευταία χρόνια η χώρα μας βρίσκεται σε τρομερά μεγάλη ύφεση. Αυτό ήταν τελικά που με οδήγησε στην απόφαση μου να συμπορευθώ μαζί του.

Ελπίζω η θέληση η δικιά μου να γίνει και θέληση όλων των κατοίκων της Ηλείας. Η στήριξη σας στο πρόσωπο μου αποτελεί ιδιαίτερη τιμή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο