Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Ναούμης Νικόλαος του Ευθυμίου Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος: Ποιος είμαι

Είμαι ένας νέος άνθρωπος με όρεξη να συμμετέχω στα κοινά. Από μικρό παιδί μέχρι το Πανεπιστήμιο και τη ζωή μου σήμερα, προσπαθώ να βάλω ένα μικρό λιθαράκι για να κάνω τον κόσμο μας καλύτερο, ξεκινώντας από τους ανθρώπους γύρω μου.

Αν και γεννήθηκα το 1981 στην Αθήνα, μεγάλωσα στην όμορφη Παλαιομάνινα Ξηρομέρου, στη γραφική Αιτωλοακαρνανία. Γονείς μου είναι ο Ευθύμιος και η Ελένη, άνθρωποι που μοχθούσαν σκληρά, είτε καλλιεργώντας τη γη είτε δουλεύοντας σε εργοστάσια, για να μεγαλώσουν, εμένα και τα δύο αδέρφια μου τον Κώστα και τον Βαλάντη.....



Το 1990 ήρθαμε στην Αθήνα, όπου σπούδασα στα σχολεία του Περιστερίου, αποκτώντας τις πρώτες γνώσεις μου αλλά και τους παιδικούς μου φίλους. Το 46, όπως λέγαμε το δημοτικό μας, αλλά και το 8ο μετά, με βοήθησαν να περάσω στη σχολή που πάντα ονειρευόμουν από παιδί.

Το Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης της Νομικής Σχολής μου έδωσε τη δυνατότητα να ασχοληθώ επιστημονικά με αυτό που μου άρεσε από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου να διαβάζω για τις περιπέτειες της Ελλάδας στο διεθνή χώρο, τότε που μαθαίναμε για την ΕΟΚ, το Κυπριακό και τις εξελίξεις στα Βαλκάνια και τη Μέση Ανατολή. Αν και η σχέση μου με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστημίου Αθηνών συνέπεσε χρονικά με την περίοδο που έχασα την όραση μου, οι αναμνήσεις μου από τα φοιτητικά μου χρόνια είναι από τις πιο ευχάριστες. Μαζί με τους συμφοιτητές μου στη Δημοκρατική Ανανεωτική Πρωτοπορία αγωνιστήκαμε για να λύσουμε τα μεγάλα προβλήματα των φοιτητών στα ελληνικά πανεπιστήμια, και συνεισφέραμε όπως μπορούσε ο καθένας στην ανάδειξη της Δ. Α. Π. – Ν. Δ. Φ. Κ. ως τον βασικό εκπρόσωπο των φοιτητών στην Ελλάδα. Αποχαιρετώντας το τμήμα μου, μετά την αποφοίτηση μου με λιάν καλώς, ένιωθα ότι μπορούσα να καταλάβω τα δύσκολα προβλήματα της γειτονιάς μας, της Ευρώπης και του κόσμου, αλλά και να προτείνω λύσεις για τα πράγματα που απασχολούν όλους μας.

            Η Νέα Δημοκρατία μου έδωσε τη δυνατότητα να προβάλλω τα ζητήματα ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων χρησιμοποιώντας τα διαθέσιμα μέσα επικοινωνίας, ορίζοντας με ως αναπληρωτή υπεύθυνο της γραμματείας ΑμεΑ της Οργάνωσης Νέων της το 2008. Κάνοντας ραδιοφωνικές εκπομπές, μιλώντας με νέους και βρίσκοντας μαζί τρόπους αντιμετώπισης των θεμάτων που τους απασχολούν, κάναμε μαζί με όλους τους εμπλεκόμενος ένα βήμα προς τα μπροστά.

            Η Ελλάδα είναι η χώρα μου και ο Ρέντης το σπίτι μου. Το 2010 αποφάσισα να δουλέψω  για να φτιάξουμε τις γειτονιές μας,  παίρνοντας για πρώτη φορά στις περιφερειακές εκλογές με τον συνδυασμό Αττική - Νέα Προοπτική με επικεφαλής τον Βασίλη Κικίλια,  στον τομέα του Πειραιά.

            Είμαι πολιτικός επιστήμονας και μέλος της Γραμματείας Στρατηγικού Σχεδιασμού κι Επικοινωνίας της Νέας Δημοκρατίας. Έχω εκλεγεί ως εκπρόσωπος του Πανελληνίου Συνδέσμου Τυφλών στην Εθνική Ομοσπονδία. Ζω στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη και μέσα από το προσωπικό μου blog επικοινωνώ καθημερινά με όλο τον κόσμο μέσω του διαδικτύου. Στον ελεύθερο χρόνο μου διαβάζω, ακούω μουσική και παρακολουθώ πολιτικά και αθλητικά δρώμενα. Πάντα αισιοδοξώ για το καλύτερο.

Πως θα με βρείτε

Μπορείτε να μου τηλεφωνήσετε στο: 6976160797 ή, να μου στείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: naoumis.n@gmail.com

Ακόμη, μπορείτε να με βρείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: το facebook και το twitter



Τέλος, μπορείτε να διαβάσετε τι σκέφτομαι κάνοντας μια βόλτα από το προσωπικό μου ιστολόγιο.

5 σχόλια:

  1. Μπράβο σου!!!!!!
    Τέτοιους ανθρώπους χρειάζεται το ξηρόμερο για να παει μπροστά
    Καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεκσιοσ κσι με γαλουνι?????
    παπαπα αλλα τα ιδιο ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπραβο Νικο,τετοιους ανθρωπους εχει αναγκη το τοπος για να παει μπροστα,καλη σου επιτυχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Niko se ksero sugnomh alla me lathos anthropo katebeneis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πως θα μπορέσεις απο την αθηνα να έχεις λόγο και να γνωρίζεις καλά τα του ξηρομερου;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο