Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Από απόψε και κάθε βράδυ στο Καινούργιο Τριχωνίδας κάτι θα… παίζει!!!

Καλλιτεχνικές πρόβες!
Ασκήσεις…Πολιτιστικής Αντίστασης!!
Με τίτλο: «Τους παλιούς μου φίλους καλώ»!!!

        Από απόψε και κάθε βράδυ στο Καινούργιο Τριχωνίδας, όσο κρατήσει η καλοκαιριά, μέσα στην επαίσχυντη καταχνιά της πολιτικοπολιτιστικής βαρβαρότητας… κάτι θα παίζει!!
     Και μη μου πεις πως δεν ξέρεις που είμαι… «Στο μαγαζί του Ντόκα»…90 χρόνια στο Καινούργιο, στον ίδιο χώρο, υπάρχει ένα μαγαζί…κι ένας Ντόκας…
Τι θα παίζει;
      Από προβολές ταινιών, θεατρικές παραστάσεις, ποιητικές βραδιές, παιδικές τρυφερές καλλιτεχνικές προσεγγίσεις,  μέχρι απρόβλεπτες ζωντανές μουσικές βραδιές …αναπάντεχα κι απρόσμενα καλλιτεχνικά αφιερώματα!!!
    Μοναδικές παρουσιάσεις… ταπεινών μου στίχων που έγιναν τραγούδια!!!
Με ώρα έναρξης στις 09:00 το βράδυ….....



    Καλλιτεχνικά αφιερώματα…σ’ αυτούς τους σπουδαίους δημιουργούς, που όλοι ένοχα και προκλητικά ξεχάσαμε! Μέχρι σ’ αυτούς που δημιουργούν μέχρι σήμερα εναγωνίως και τους αγνοούμε!!
      Όσοι με ξέρουν καλά, δε θα εκπλαγούν κι όσοι με κατανόησαν θα συγκινηθούν, επειδή όπως πάντα πρέσβευα: «Δεν είμαι καλός στο μέτρημα αλλά στο συναίσθημα»!!!
Πολλοί εκ των προτέρων θ’ αποστασιοποιηθούν …
       Γιατί αυτή μου, η μία ακόμα προσπάθεια, δεν έχει για μένα τον μισητό αυτοσκοπό του κέρδους, αλλά την πραγματική ευχαρίστησή σας, την ψυχαγωγία σας, την διασκέδασή σας…
   Δεν επιδιώκω ούτε προσπαθώ ν’ αποκομίσω οικονομικά οφέλη…
 Ούτε τη φήμη μου προσπαθώ να υπερτονίσω.
    Δεν είμαι καμωμένος ούτε για το χρήμα ούτε για τη δόξα …η ουσία μ’ ενδιαφέρει!!!
     Γι’ αυτό είστε όλοι καλοδεχούμενοι «Οι έχοντες και οι μη έχοντες!!!

     Εδώ μια παρένθεση: «Όταν ήρθε στο Καινούργιο ο αείμνηστος Γρηγόρης Μπιθικώτσης, ένας αγνός και Λαϊκός φίλος μου, έξω απ’ την πόρτα του μαγαζιού μου, που γίνονταν συνωστισμός με ρώτησε…
-Μήτσο… θα μπω μέσα εγώ;
-Του απάντησα: «Εσύ θα μπεις …κι αν δε χωράω θα μείνω έξω εγώ»!!!

     Αυτός με φόρτισε πρόσφατα και πολλοί άλλοι σαν αυτόν, να επαναδραστηριοποιηθώ πολιτιστικά, καλλιτεχνικά, δυναμικά, ουμανιστικά …κι αντάρτικα!!!
       Πραγματική χαρά μου και ικανοποίηση να εξυπηρετήσω αφιλοκερδώς περισσότερο απ’ όλους όσους θα νιώσω…ξέρω εγώ… πως ήρθαν για την πεμπτουσία της προσπάθειάς μου την Πολιτιστική Ανάταση του λαού μας!
   Για την εναγώνια συμβολή μας στην διαχρονική Πολιτιστική Αντίσταση!!!
     ’ αυτό το σημείο πέταξα πέρα το στυλό και κράτησα το χειρόγραφό μου απ’ το μπλόκ να σας τα μεταφέρω ανεπιτήδευτα, έτσι όπως νιώθω…
      Είμαι εδώ και σας καρτερώ έχοντας προπομπό του είναι μου …μόνο το ουμανιστικό μου συναίσθημα!!!
«Έχεις» η  «δεν έχεις» δεν μ’ ενδιαφέρει …θυσίασα μια ζωή, για να έχω τη δυνατότητα να σου προσφέρω…
Σας προσμένω όλους…

ΥΓ: Παρακαλούνται οι καλλιτέχνες – δημιουργοί, που μου δήλωσαν την επιθυμία να συμμετάσχουν, να επικοινωνήσουν μαζί μου για την τελική οριστικοποίηση των ημερομηνιών της παρουσίας τους.


Δημήτρης Ντόκας 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο