Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Μέχρι 17 Μαΐου οι προσφορές για το Ακτιο


          Στις 17 Μαΐου λήγει η προθεσμία υποβολής προσφοράς από τους υποψηφίους για τη διαχείριση των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας που παραχωρούνται μέσω δύο ξεχωριστών διαγωνισμών από το Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ)
      Σύμφωνα με την προκήρυξη στην πρώτη ομάδα εντάσσονται τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Ζακύνθου, Κεφαλονιάς, Ακτίου, Καβάλας και Χανίων που εξυπηρέτησαν το 2011 το 24% του συνόλου των επιβατών στα 39 κρατικά αεροδρόμια........



      Στην προκήρυξη αναφέρεται πως κατά τη διάρκεια της διαδικασίας το ΤΑΙΠΕΔ μπορεί να συμπεριλάβει στην Ομάδα Α μέχρι τρία από τα ακόλουθα αεροδρόμια: Αλεξανδρούπολης, Καλαμάτας, Νέας Αγχιάλου και Αράξου.
      Στη δεύτερη ομάδα εντάσσονται τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σαντορίνης, Μυκόνου, Μυτιλήνης, Σκιάθου και Σάμου. Στην ομάδα Β μπορεί να προστεθούν μέχρι τρία από τα αεροδρόμια Χίου, Καρπάθου, Νέας Αγχιάλου και Λήμνου.
      Τα 7 βασικά Αεροδρόμια που περιλαμβάνονται στην Ομάδα Β εξυπηρέτησαν ποσοστό 22% του συνόλου των επιβατών στα 39 αεροδρόμια το 2011. 
        Οι όμιλοι που θα κερδίσουν τους δύο διαγωνισμούς θα αναλάβουν τη διαχείριση για χρονικό διάστημα τουλάχιστον 30 ετών των αεροδρομίων. Στην ευθύνη τους θα είναι οι υπηρεσίες λειτουργίας και συντήρησης (συμπεριλαμβανομένης της αναβάθμισης και επέκτασης της υποδομής).
       Η Παραχώρηση μπορεί να περιλαμβάνει το δικαίωμα για το Ελληνικό Δημόσιο να παρατείνει τη διάρκεια της Παραχώρησης για άλλα 10 έτη. Το Ταμείο έχει το δικαίωμα να συμπεριλάβει πρόβλεψη δυνάμει της οποίας δεν μπορεί να ανατεθεί στον ίδιο προεπιλεγέντα επενδυτή η παραχώρηση και των δύο ομάδων αεροδρομίων.
         Με βάση την προκήρυξη οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν λειτουργήσει ένα αεροδρόμιο τα τελευταία δύο χρόνια και σε αυτό το διάστημα να έχουν εξυπηρετήσει τουλάχιστον έξι εκατομμύρια επιβάτες σε αυτό το αεροδρόμιο.
       Το αεροδρόμιο που λειτούργησε ο ενδιαφερόμενος, ή σε περίπτωση κοινοπραξίας, τα μέλη της κοινοπραξίας, εξυπηρέτησαν συνολικά τουλάχιστον δεκαοκτώ εκατομμύρια επιβάτες κατά τα τρία τελευταία χρόνια.
        Τέλος, η εμπειρία λειτουργίας αεροδρομίων οποιουδήποτε ενδιαφερομένου αποδεικνύεται σε περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος είναι ο ίδιος φορέας διαχείρισης αεροδρομίου ή έχει (άμεσα ή έμμεσα) ποσοστό συμμετοχής τουλάχιστον 33,34% σε κάποιο φορέα διαχείρισης αεροδρομίου.
      Κάθε ενδιαφερόμενος, προκειμένου να αποδείξει τη χρηματοοικονομική του ικανότητα, πρέπει να αποδείξει, εφόσον είναι εταιρία, ότι ο μέσος όρος των ενοποιημένων ιδίων κεφαλαίων (λογιστική αξία), που υπολογίζονται ως το σύνολο των ενοποιημένων στοιχείων του ενεργητικού μείον το σύνολο των ενοποιημένων στοιχείων του παθητικού, των τελευταίων τριών χρήσεων, υπερβαίνει τα 150.000.000 ή, εφόσον είναι επενδυτικό σχήμα, ότι το ποσό των διαθέσιμων και μη επενδεδυμένων κεφαλαίων υπερβαίνει τα 150.000.000 ευρώ.

Πηγή:euro2day.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο