Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Καταγγελία: Τελικά ούτε να πεθάνεις δεν μπορείς!!!


Μας γράφει αναγνώστης:

         Κατάγομαι από τις Φυτείες και μου ήρθε ειδοποίηση από τον Δήμο Ξηρομέρου, να πληρώσω  στο δήμο, τέλη νεκροταφείου 6 ευρώ.  Είμαι «ετεροδημότης», κάτοικος Αθήνας και θεωρώ παράλογη την φορολόγηση ανθρώπων που μένουν μόνιμα εκτός των ορίων του Δήμου. 
    Είναι άδικο να πληρώνουν τέλη νεκροταφείου οι ετεροδημότες επειδή κάποιοι προσπαθούν να εφεύρουν τρόπους να γεμίσουν τα άδεια ταμεία των δήμων τους.
       Θα ήθελα να ρωτήσω τους υπεύθυνους: Εγώ μένω στην Αθήνα στην οποία είμαι και μόνιμος κάτοικος, έχω ένα εξοχικό στο Κιάτο και διατηρώ και το πατρικό μου στις Φυτείες, δηλαδή θα καλεστώ να πληρώσω τέλη νεκροταφείου σε όλους αυτούς τους Δήμους;
         Όπως και όλοι καταλαβαίνετε είναι γελοία  η επιβολή του τέλος αυτού στους ετεροδημότες και πρέπει να ανακληθεί η διαδικασία είσπραξής τους.......



         Αν ο Δήμος θέλει να εξασφαλίσει τα τέλη νεκροταφείου για τους δημότες του, καλά θα κάνει να μηχανογραφηθεί πιο σωστά, να δημιουργήσει καταλόγους με ολοκληρωμένα αρχεία των μόνιμων κατοίκων του και να ζητήσει από αυτούς να πληρώσουν όποια και όσα τέλη θέλει..
       Τελικά ούτε να πεθάνεις με την ησυχία σου δεν μπορείς!!! (πρέπει να πληρώσεις χαράτσι)…

Ένας Αναγνώστης 

6 σχόλια:

  1. γιατι που πρωτευει η λογικη πλεων . πουθενα . εχουν ξεπερασει τα ορια της λογικης εχει καταντησει μια τραγικη κατασταση που το συστημα των αρχωντων της χωρας βλεπουν τους πολιτες σαν κινουμενα πενηνταεβρα . εχουν υιοθετήσει ολοι το τυρανικο συστημα . η παραλογια σε ολο της το μεγαλειο . βαλτετο καλα στο μυαλο σας . οι νομοι ειναι αρεστοι οταν ειναι αποδεκτοι απο το συνολο . οτι γινεται περα απο εκει θεωρειται αντιδημοκρατικο , αντισυνταγματικο , τυρανικο μετρο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΣΤΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΚΑΤΟΥΝΑΣ ΜΠΗΚΕ ΤΕΛΟΣ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟΥ10€

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΙΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ Η ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΤΕΡΟΔΗΜΟΤΕΣ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ ΕΚΕΙΝΗ Η ΣΤΙΓΜΗ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΨΙΜΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ.ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΚΤΑΦΗ ΣΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΛΛΑ ΕΞΟΔΑ.ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΨΥΧΟΦΘΟΡΟ.ΚΑΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΑΜΕΝΟΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΟΜΩΣ Ο ΤΑΦΟΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ? ΘΕΛΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΘΑΡΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΒΕΙΣ ΤΟ ΚΑΝΤΗΛΙ? ΘΕΛΕΙΣ ΠΕΡΙΦΡΑΞΗ? ΘΕΛΕΙΣ ΝΕΡΟ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ ΤΑ ΜΑΡΜΑΡΑ 9ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΝΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ)? ΘΕΛΕΙΣ ΔΡΟΜΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΜΑ ΤΗΝ ΚΟΥΡΣΑΡΑ ΣΟΥ? ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΟΤΑΝ ΑΠΟΔΗΜΗΣΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ. ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ . ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ ΤΟΥΣΝ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΑ. Α ΡΕ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΤΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΒΟΣΚΟΥΝ ΓΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΠΑΝΕ ΤΑ ΜΝΗΜΑΤΑ. ΡΩΤΗΘΗΚΕ Ο ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΙ ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΑΣ ΕΙΜΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. παιδια εγω πηγα στην εφορια και οταν τους εδωσα αυτο το μπακαλοχαερο γελαγανε... μου παν οτι δεν ισχυει και οτι ειναι παρανομο και να μην το πληρωσω. πηρα τηλ στο δημαρχειο του Αστακου και ο υπευθηνος της οικονομικης υπηρεσιας μου πε οχι φιλε μην πας στην εφορια. οποτε και τα νερα τοσα χρονια παρανομα ειναι. οσο για τον φιλο μας που λεει περι καθαριοτητας νεκροταφειων και δρομους εγω τοσα χρονια καθαριζω τον ταφο μας και δεν εχω δει κανεναν αρμοδιο να καθαριζει. τα λεφτα να τα παρετε απο κατι περιεργα ενταλματα που κοβετε τοσα χρονια ξερετε τι εννοω.επισης ο υπαλληλος μου πε ελα ρε τι κανεις ετσι για 10Ε,δεν ειναι τα 10Ε αλλα η κοροιδια σας κυριοι και οι υπαλληλοι σας να τους μαθετε τροπους γιατι εμεις τους πληρωνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο