Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Προεκλογική ομιλία του Δημήτρη Αρβανίτη στην Αθήνα


        O Δημήτρης Αρβανίτης, υποψήφιος της Ν.Δ. δηλώνει Παρών στην Αθήνα για τους Αιτωλοακαρνάνες ετεροδημότες, Κυριακή 29 Απριλίου, στο Ξενοδοχείο Stanley, στη Πλατεία Καραισκάκη (Στάση Μετρό Μεταξουργείο) στις 12.00 το μεσημέρι.
          Έχοντας θέσει τον εαυτό μου μια ζωή στην υπηρεσία της πατρίδας μέσα από τους κόλπους του στρατεύματος, αυτές τις δύσκολες στιγμές, αντί του εύκολου δρόμου της αδιαφορίας και της απλής παρατήρησης, επέλεξα όπως έκανα πάντα, να δηλώσω παρών για το αύριο. Για την πατρίδα μου, την Αιτωλοακαρνανία, τα παιδιά μας, το μέλλον τους…


      Με την πρόσκληση αυτή, απευθύνω κάλεσμα στους Αιτωλοακαρνάνες της Αθήνας να συναντηθούμε τη Κυριακή 29 Απριλίου στο Ξενοδοχείο Stanley, στη Πλατεία Καραισκάκη (Στάση Μετρό Μεταξουργείο) στις 12.00. 
     Θα χαρώ πολύ, να έρθετε και να γνωριστούμε. Δεν είμαι επαγγελματίας της πολιτικής... Αγαπώ τον τόπο μου και είμαι εδώ να τον υπηρετήσω.

Σας περιμένω, στην Αθήνα
Δημήτρης Αρβανίτης
Συνταγματάρχης ε.α.
Υποψήφιος Βουλευτής Ν.Δ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο