Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Ο Δημήτρης Σταμάτης προσχώρησε στους "Ανεξάρτητους Έλληνες"

      Ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας Δημήτρης Σταμάτης ανακοίνωσε την προσχώρησή του στο κόμμα του Πάνου Καμμένου «Ανεξάρτητοι Έλληνες»
 ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΤΑΜΑΤΗ
       Ο ανεξάρτητος βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας Δημήτρης Σταμάτης, έκανε σήμερα 2 Απριλίου, την ακόλουθη δήλωση – ανακοίνωση:
Αγαπητοί φίλοι,
   Απεφάσισα σήμερα να σας ανακοινώσω την προσχώρηση μου στο κίνημα των Aνεξαρτήτων Ελλήνων....


    Παραμένω συνεπής στις αρχές μου και την συνείδηση μου .
 Δεν θέλησα να παραμείνω στους πρόθυμους, σε εκείνους που υπηρετούν στη δικτατορία του μονόδρομου .
 Επιλέγω να συνεχίσω να σας κοιτάζω κατευθείαν στα μάτια και όχι να σας αντιμετωπίζω με  σκυμμένο το κεφάλι.
   Δεν θέλησα να υποκύψω στους εκβιασμούς .
  Είμαι βουλευτής του Ελληνικού κράτους, θα συνεχίσω να υπηρετώ το κράτος μου και όχι μια αποικία.

Ευχαριστώ
Δημήτρης   Σταμάτης
Βουλευτής  Αιτωλοακαρνανίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο