Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΤΟΥ ΟΓΑ!!

 ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΓΡΟΤΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ...

      Στις 20/5/2011 εισήλθε στο Νοσοκομείο Αγρινίου η υπερήλικη μητέρα  μου, γεννηθείς το 1926, χειρουργήθηκε στις 21-5-2011 για σημφυτικό  ειλεό.
    Λόγω της ηλικίας και την βαρύτητα της κατάστασης της έχρηζε αποκλειστική νυχτερινή αδελφή για 3 (τρεις) ημέρες. ΟΛΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ. Το μόνο λάθος μου ήταν ότι επέλεξα την νόμιμη αποκλειστική που κόβει αποδείξεις και όχι...


     ..κάποια  από τις πολλές που υπάρχουν και εργάζονται χωρίς αποδείξεις με τα μισά χρήματα.
        Καταθέτω  τα απαραίτητα  δικαιολογητικά που μου είπαν ότι χρειάζονταν  στον ανταποκριτή του ΟΓΑ και μετά από έλεγχο….. αποστέλλονται στις 6-6-2011 στον ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ  (ΔΙΟΙΚΗΣΗ) ΠΕΡ/ΚΟ ΥΠΟΚ/ΜΑ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ.  
     Στις 22-9-2011 (μετά από 4 μήνες περίπου) λαμβάνω έγγραφο από τον ΟΓΑ που μου λένε ότι τα δικαιολογητικά για την απόδοση δαπάνης είναι ελλιπή και αραδιάζουν μια σειρά ακόμα  δικαιολογητικά που χρειάζονται  από το νοσοκομείο, τα οποία μετά από (4) μήνες φυσικά δεν θα υπάρχουν.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ, ΥΠΟΜΟΝΗ, ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΧΑΡΙΖΩ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΗ ΔΑΠΑΝΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΟΓΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΕΣ.

 ΕΝΑΣ ΞΗΡΟΜΕΡΙΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο