Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

ΠΑΛΑΙΡΟΣ: Αντιδράσεις για την συγχώνευση των Λυκειακών Τάξεων

«ΟΧΙ» ΣΤΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΛΥΚΕΙΑΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΠΑΛΑΙΡΟΥ ΜΕ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑΣ
Άμεσες και έντονες αντιδράσεις προκάλεσε στην Πάλαιρο η ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας για συγχώνευση των Λυκειακών Τάξεων Παλαίρου με το Γενικό Λύκειο Βόνιτσας.  Παράλληλα ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου, το διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων...

 και το προεδρείο του δεκαπενταμελούς συμβουλίου των μαθητών και το Σχολικό Συμβούλιο, εξέδωσαν ψηφίσματα διαμαρτυρίας, τονίζοντας πως είναι κάθετοι αντίθετοι, ότι το συγκεκριμένο Λύκειο δεν πρέπει να εμπίπτει στις περιπτώσεις των συγχωνεύσεων και τονίζουν τις τεράστιες αρνητικές συνέπειες για την περιοχή τους.


ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗΣ ΨΗΦΙΣΕ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΑΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΠΑΛΑΙΡΟΥ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ
Παρευρέθησαν ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου, το διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων και το προεδρείο του δεκαπενταμελούς συμβουλίου των μαθητών. Οι παρευρισκόμενοι ομόφωνα εξέφρασαν την αντίθεσή τους στη συγκεκριμένη πρόταση με βάση την επιχειρηματολογία η οποία αναπτύχθηκε στην πράξη 2/21-02-11:

1. Οι Λυκειακές τάξεις λειτουργούν με εικοσαμελή σχεδόν τμήματα και με όλες τις κατευθύνσεις. Κατά συνέπεια αποτελεί ένα βιώσιμο σχολείο.

2. Παρέχονται όλες οι προβλεπόμενες εκπαιδευτικές υπηρεσίες (εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων).

3. Η λειτουργία των Λυκειακών τάξεων αποδείχθηκε επωφελής για την τοπική κοινωνία και αποτελεσματική για την εξέλιξη και πρόοδο των μαθητών. Έχει αναδείξει πολλούς μαθητές οι οποίοι εισήλθαν σε σημαντικές σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και σήμερα είναι φοιτητές ή αξιόλογοι επιστήμονες.

4. Η κτιριακή υποδομή θεωρείται επαρκής.

5. Οικονομικό όφελος για το Δημόσιο δεν υπάρχει, δεδομένου ότι οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το προβλεπόμενο από το νόμο ωράριό τους. Αντιθέτως, το Δημόσιο θα επιβαρυνθεί με τη μεταφορά εβδομήντα περίπου μαθητών στη Βόνιτσα.

6. Η κτιριακή υποδομή στη Βόνιτσα είναι ανεπαρκής, έστω και αν μεταφερθεί το ΕΠΑΛ στο Μοναστηράκι, πράγμα που δεν θεωρείται βέβαιο.

7. Οι μαθητές μας στη Βόνιτσα δεν θα έχουν τη δυνατότητα παρακολούθησης ενισχυτικών προγραμμάτων, που, όπως εξαγγέλλεται, θα λειτουργούν το απόγευμα. Για το λόγο αυτό και εξαιτίας της σπατάλης χρόνου για τη μεταφορά τους, υπάρχει ο φόβος να υποβαθμιστούν σε μαθητές Β’ κατηγορίας.

8. Λόγω της οικονομικής επιβάρυνσης των οικογενειών των μαθητών υπάρχει ο κίνδυνος μαθητικής διαρροής.

Θεωρήσαμε υποχρέωση και καθήκον μας απέναντι στους μαθητές μας και στην τοπική κοινωνία να καταθέσουμε τον προβληματισμό μας και την επιχειρηματολογία μας ώστε οι αρμόδιοι φορείς, να προβληματιστούν στις συσκέψεις τους και μην προβούν σε εσφαλμένη απόφαση.

Παρά ταύτα δεν εισακουστήκαμε και δυστυχώς το Υπουργείο Παιδείας έλαβε την απόφαση της συγχώνευσης των Λυκειακών Τάξεων με το Γενικό Λύκειο Βόνιτσας. Θεωρούμε ότι αυτή η απόφαση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη για τους μαθητές μας, τους γονείς και την τοπική κοινωνία και πρέπει άμεσα να ανακληθεί. Διαφορετικά ας μας απαντήσει στα εξής ερωτήματα:

1. Ποιοι εκπαιδευτικοί λόγοι επιβάλλουν τη συγχώνευση;

2. Πού θα στεγαστούν οι μαθητές μας στη Βόνιτσα, με δεδομένο ότι το ΓΕΛ Βόνιτσας «φιλοξενείται» στο κτίριο του ΕΠΑΛ και η κτιριακή υποδομή είναι ανεπαρκής; Ήδη το ΕΠΑΛ και το ΓΕΛ Βόνιτσας χρησιμοποιούν τέσσερα containers. Επίσης είναι γνωστό ότι δεν υπάρχει κανένας προγραμματισμός για την επισκευή του σεισμόπληκτου κτιρίου του ΓΕΛ Βόνιτσας τουλάχιστον για τα προσεχή χρόνια, σύμφωνα με πληροφορίες από τη Δημοτική Αρχή.

Η Διευθύντρια     Τα μέλη
Χόρτη Ακριβή
Πάλαιρος 16-03-2011


ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΛΑΙΡΟΥ
ΠΡΑΞΗ 3η/16-03-2011

Στην Πάλαιρο και στο γραφείο των καθηγητών του Γυμνασίου Παλαίρου συνήλθε σήμερα, Τετάρτη 16-03-2011, το Σχολικό Συμβούλιο προκειμένου να εκφράσει την αντίθεση του στην πρόταση του Υπουργείου Παιδείας για την κατάργηση των Λυκειακών τάξεων του σχολείου μας και τη συγχώνευσή τους με το Γενικό Λύκειο Βόνιτσας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο