Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

ΠΟΙΗΣΗ: «ΠΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟ» του Καστρινού!





Ο Ποιητής Καστρινός παρουσιάζει το ποίημα του «προς ουρανό». Πηγή έμπνευσης είναι ο ουρανός και η αρχή της άνοιξης ..
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ...




.
ΠΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟ
του Καστρινού

Έλα ανοιξιάτικε ουρανέ
το μεροδούλι ρεφενέ
σήμερα βάζω.
Πνίγω τον αναστεναγμό
κάνω στον έρωτα αγιασμό
ζωή αγοράζω.

Έλα μαζί μου ουρανέ
στο στέκι μου στον καφενέ
το στοιχισμένο.
Θα βρεις το ένα μου μισό
δίπλα εκεί στον Κηφισό
τον μολυσμένο.

Το άλλο μισό το έχασα
σε αγκαλιά το ξέχασα
κρύο και παγωμένο.
Το πήραν ψεύτικα φιλιά
το πνίξανε με μια θηλιά
κι ακόμα περιμένω.

Φέρε της λησμονιάς κρασί
απ' το καλό ξέρεις εσύ
κάνε μια στάση.
Έλα για πάρτη μου ουρανέ
σ’ έχω ανάγκη μα το ναι
σ' αυτή τη φάση.

Αφιερωμένο στο ΞηρομεροNews
Καστρινός

ΞΗΡΟΜΕΡΟΝΕWS: Ευχαριστούμε από καρδιάς τον ποιητή για την αφιέρωση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο