Σάββατο 7 Αυγούστου 2010

Πώς η ανάγκη γίνεται ιστορία, πώς η ιστορία γίνεται σιωπή….


Πώς η ανάγκη γίνεται ιστορία, πώς η ιστορία γίνεται σιωπή….
Είμαι αλληλέγγυα και συμπαρίσταμαι στην πρωτοβουλία της Επιτροπής Αγώνα, ενστερνίζοντας τον προβληματισμό αλλά και την αγανάκτησή τους.
Οι «παραχαράκτες», αυτοί οι «γνωστοί-άγνωστοι», που απροκάλυπτα και ενσυνείδητα λεηλάτησαν με βάναυσο τρόπο την ιστορικότητα των χωριών του Δήμου Μεδεώνος, προσβάλλοντας κατά τρόπο απαράδεκτο, την νοημοσύνη και το φιλότιμο συμπατριωτών τους, θα αφήσουν στην ιστορία του τόπου μας, το μελανό τους στίγμα.
Στο «θολωμένο τους μυαλό», ελέω των ανερμάτιστων προσωπικών επιδιώξεων, που έχουν να κάνουν (υποθέτω) με την άκρατη ψηφοθηρία και τις ζυμώσεις των προσεχών Δημοτικών εκλογών αλλά και των μελλοντικών Εθνικών, δεν σκέφτηκαν ούτε για μια στιγμή, πως είναι δυνατόν να αποκόψουν με το «έτσι θέλω» χωριά που στο διάβα της ιστορίας του τόπου μας, ανα τους αιώνες, αποτελούσαν γεωγραφικά και ιστορικά τον πυρήνα του, από τον φυσικό τους κορμό και να τα στείλουν ως «συμπλήρωμα» της ελλειπόβαρους σύστασης του νέου Δήμου Ακτίου - Βόνιτσας, αφαιρώντας με «περιπαικτικό τρόπο» την ταυτότητά τους.
Απαντώντας στον φίλο ανώνυμο, που διερωτάται με κάποια «σκωπτική διάθεση» (ας μου επιτραπεί η έκφραση ), ποια είναι η ταυτότητα και πόσοι είναι οι απαρτίζοντες την Επιτροπή Αγώνα, παραλληλίζοντάς την, «ατυχώς» με την Φιλική Εταιρεία, θα ήθελα κατ’ αρχήν να του πω ότι, έχει αποδειχθεί ιστορικώς, άπειρες φορές, ότι οι λίγοι και οι ανώνυμοι ΠΑΝΤΑ έκαναν την αρχή στους αγώνες και ακολουθούσαν μετέπειτα και οι άλλοι .
Για τον αξιότιμο νυν Δήμαρχο Ανακτορίου κ. Αποστολάκη, εκείνο που εικάζω, σχεδόν με σιγουριά, είναι ότι, ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΝΟΝΟΣ στα «πρώτα βαφτίσια», τώρα στα «δεύτερα βαφτίσια» καλό θα ήταν να ερωτηθεί ο ίδιος.
- Είμαι από την Κωνωπίνα ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ.
- Δεν είμαι «εγγεγραμένο μέλος» της Επιτροπής Αγώνα
αλλά διακατέχομαι από τα ίδια συναισθήματα και είμαι πικραμένη και οργισμένη με τα συμβαίνοντα στον τόπο μου.
Λυπάμαι, που για δικούς μου λόγους, δεν είμαι μέλος του Συλλόγου του Χωριού μου, που με εντυπωσίασε ευχάριστα με την σοβαρή και υπεύθυνη στάση του και στο θέμα αυτό, διαβάζοντας από την εφημερίδα μας, τις ορθότατες παρεμβάσεις του.
Θα ήθελα να είμαι στην Κατούνα στις 13 Αυγούστου για να διαδηλώσω με την οικογένειά μου την αντίθεσή μου στο ξεπούλημα της ιδιαιτέρας μου πατρίδας.
Αθήνα 5/8/2010
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΩΝΩΠΙΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο